کد خبر : 1715755 | 05 آبان 1399 ساعت 23:43 | 51.8K بازدید | 1 دیدگاه

درخشش هافبک ایرانی برای صدرنشینی وایله؛

عزت‌اللهی مثل یک مهاجم گل می‌زند!

وایله با گلزنی هافبک ایرانی خود موفق به کسب پیروزی برابر آلبورگ شد.

عزت‌اللهی مثل یک مهاجم گل می‌زند!

به گزارش "ورزش سه"، در بازی پایانی هفته ششم سوپر لیگ دانمارک، تیم وایله که مثل همیشه سعید عزت‌اللهی را به‌عنوان هافبک دفاعی در ترکیب داشت، از ساعت ۲۱:۳۰ امشب به مصاف آلبورگ رده هفتمی رفت.

 

یاران عزت‌اللهی در نیمه اول به تساوی یک بر یک مقابل آلبورگ رسیدند که البته با تصمیم مشکوک داور یک گل دیگر آنها آفساید اعلام شد تا نتوانند با برتری راهی رختکن شوند.

 

وایله در دقیقه ۸۷ گل دوم را به ثمر رساند و در آستانه برتری قرار گرفت، اما هافبک ایرانی این تیم در لحظات پایانی بار دیگر درخشید و دروازه آلبورگ را باز کرد.

 

عزت‌اللهی که در دیدار هفته گذشته مقابل لینگبی بازی موثری با به ثمر رساندن یک گل و گرفتن یک اخراجی از حریف ارائه داده بود، در دقیقه ۱+۹۰ دیدار امشب برابر آلبورگ نیز از سمت چپ محوطه جریمه نفوذ کرد و با حرکت در عرض، شوت محکم زمینی زد تا گل سوم تیمش را به نام خود ثبت کند.

 

یاران عزت‌اللهی با برتری ۳ بر یک امشب مقابل آلبورگ ۱۳ امتیازی شدند تا با تفاضل گل بهتر نسبت به دو تیم دیگر، در صدر جدول سوپر لیگ دانمارک قرار بگیرند.

 

هافبک ایرانی وایله که توانست به روند درخشان خود و گلزنی برای دومین بازی پیاپی ادامه دهد، در دقیقه ۱۲ دیدار با آلبورگ، دومین کارت زرد فصل خود را دریافت کرد.

دیدگاه‌ها