کد خبر : 1715866 | 06 آبان 1399 ساعت 16:38 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

به خاطر کرونا چاره‌ای جز ادامه روش گذشته نداریم؛

هشدار مهدی به تیم‌های لیگ یک فوتبال ایران

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران می‌گوید مانند سال گذشته افراد اضافی نباید در کادر فنی تیم های مختلف حضور داشته باشند.

هشدار مهدی به تیم‌های لیگ یک فوتبال ایران

 به گزارش "ورزش سه"، سهیل مهدی در مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور با اشاره به درگیری های فصل گذشته این مسابقات به خصوص در هفته های پایانی، نسبت به حضور افراد اضافی واکنش نشان داد و گفت: از تیم ها خواهش می کنم که مسئولان بی مسئولیت در روز مسابقات حضور نداشته باشند. دوستان زیادی هستند که علاقمند به حضور در ورزشگاه هستند، اما روز بازی مسئولیتی ندارند.


او در ادامه به معضل کرونا اشاره کرد و تاکید داشت که تنها افراد دارای آی دی کارت به ورزشگاه ها راه داده خواهند شد و اضافه کرد: خواهش می کنم تعداد این نفرات به حداقل برسد. ما تنها با حضور افرادی موافقت خواهیم کرد که آی دی کارت داشته باشند. به واسطه شیوع ویروس کرونا چاره‌ای جز این کار نداریم. ان شالله این ویروس از بین برود تا تماشاگران و افراد مختلف را در روز مسابقه در ورزشگاه ببینیم، اما تا زمانی که این ویروس کنترل نشده است، تیم ها باید کمک کنند تا فقط افراد مجاز، در کنار زمین حضور داشته باشند وگرنه ما مجبور هستیم تا بازی ها را لغو کنیم. ناچار هستیم تا زمانی که ستاد ملی مبارزه با کرونا به ما اعلام نکرده است، مجبور هستیم مانع از حضور افراد بدون آی دی کارت شویم.

 

دیدگاه‌ها