کد خبر : 1716021 | 07 آبان 1399 ساعت 13:35 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

رضا یزدانی برای المپیک استارت می‌زند

جواب منفی پلنگ‌جویبار برای بازگشت به تیم ملی

رضا یزدانی با وجود دعوت به اردوی تیم ملی کشتی آزاد، قید حضور در مسابقات جهانی را زد.

جواب منفی پلنگ‌جویبار برای بازگشت به تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، رضا یزدانی که به خاطر مصدومیت های متوالی چند سالی از کشتی دور شده بود، سال گذشته برای رقابت جهانی نورسلطان استارت زد، اما نزدیک به اعزام بار دیگر با مشکل مصدومیت مواجه شد.

 

پلنگ جویبار که حالا با توجه به سن و سال خود نمی تواند مثل گذشته در تمام طول سال تمرینات سنگین انجام دهد و آماده باشد، در لیگ برتر کشتی سال 99 به عنوان سرمربی تیم استقلال فعالیت می کند. البته او قراردادش را به عنوان کشتی گیر ثبت کرده و امکان دارد در دور برگشت لیگ روی تشک برود.

 

یزدانی که از آخرین حضورش روی تشک مدت زیادی می گذرد، به خاطر افتخاراتی که در گذشته کسب کرده، به اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای مسابقات جهانی 2020 هم دعوت شد. بعد از چند روز وقتی خبری از یزدانی نشد، نام او در میان حاضران در انتخابی هم قرار نگرفت.

 

گویا رضا یزدانی با کادرفنی صحبت کرده و گفته برای حضور در رقابت های جهانی برنامه ای ندارد و می‌خواهد خودش را برای شرکت در المپیک توکیو آماده کند. باید دید پلنگ جویبار می‌تواند در 35 سالگی بار دیگر طعم حضور در المپیک را بچشد؛ اگرچه با رقبایی همچون محمدیان، گلیج و شعبانی در 97 کیلوگرم این اتفاق چندان راحت هم نخواهد بود.

دیدگاه‌ها