کد خبر : 1716797 | 11 آبان 1399 ساعت 15:50 | 36.8K بازدید | 0 دیدگاه

تجربه متفاوت ایرانی های ماریتیمو

یادگاری عابدزاده و علیپور از مادیرا دربی (عکس)

دیدار شب گذشته تیم های ماریتیمو و ناسیونال هرچند یک مسابقه بدون گل و کم حادثه بود اما دربی این دو تیم حتی بدون حضور تماشاگران یک بازی ویژه است.

به گزارش"ورزش سه" دو بازیکن ایرانی تیم ماریتیمو شب گذشته در یک دربی ویژه از رقابت های لیگ پرتغال به میدان رفتند. دربی مادیرا یکی ازدربی های جذاب لیگ فوتبال پرتغال است. مسابقه ای بین دو تیم از جزیره مادیرا که از رقابت آن ها از سال 1981 آغاز و جدال های رودرروی آن ها اغلب با برتری ماریتیمو همراه بوده است.


امیرعابدزاده دروازه ایرانی ماریتیمو که فصل بسیار خوبی را در لیگ پرتغال آغاز کرده در این بازی مثل دیگر بازی های این فصل دروازه بان اصلی تیمش بود و توانست اولین کلین شیت فصلش را در مسابقه دربی رقم بزند. علی علیپور مهاجم سابق پرسپولیس و آقای گل لیگ برتر ایران که در این فصل به ماریتیمو پیوسته نیز در این بازی از دقیقه 81 فرصت بازی پیدا کرد.


بازی کردن علی علیپور در ترکیب ماریتیمو هرچند در دقایق اندک نشان می دهد که سرمربی تیم خوزه مانوئل گومز به مهاجم ایرانی تیمش اعتقاد دارد و قصد دارد آرام آرام او را به هماهنگی برای حضور در ترکیب اصلی برساند. در حالی که ماریتیمو در این فصل از رقابت ها در شش مسابقه 7 گل به ثمر رسانده است ، علی علیپور در صورتی که بتواند در ترکیب این تیم گل بزند بی شک زمان بیشتری را نیز برای بازی کردن از سرمربی خواهد گرفت.


چرا که در اینصورت با توجه به عملکرد خوب عابدزاده و ترکیب جدید خط دفاعی  ماریتیمو می تواند در فصلی  که خیلی خوب شروع کرده بود و اکنون کمی با افت در نتیجه گیری مواجه شده ، بار دیگر نتایج و امتیازات خوبی بگیرد.

 

1540283

 


علیپور برای حضور در فوتبال اروپا این شانس را داشت که یک بازیکن ایرانی با تجربه سه فصل حضور در لیگ پرتغال همتیمی اش بود ضمن اینکه دوستش در پرسپولیس ، مهدی طارمی هم در همان لیگ و پورتو است و این باعث می شود آقای گل سابق لیگ برتر برای تطبیق پذیری با شرایط زندگی و بازی در اروپا کمتر دچار مشکل شود.


علیپور که به نظر از حضورش در ماریتیمو راضی است عکسی را از خودش در کنار امیرعابدزاده در ورزشگاه استادیو دو ماریتیمو ورزشگاه اختصاصی تیمشان در پایان بازی در اینستاگرامش منتشر کرد. عکسی که امیر هم آن را روی استوری اینستاگرامش گذشت تا نشان دهد رابطه خوبی بین دو بازیکن ایرانی در ماریتیمو وجود دارد.


ماریتیمو روز شنبه باید در هفته دهم به مصاف فامالیسائو برود . امیرعابدزاده اگر اتفاق خاصی نیفتد دروازه بان تیمش در این بازی خواهد بود اما شاید علیپور کماکان در نقش مهاجم ذخیره تیم روی نیمکت بازی را آغاز کند هرچند او اگر بتواند از فرصتی که به دست می آورد استفاده کرده و گل بزند شرایطش تغییر خواهد کرد.

دیدگاه‌ها