کد خبر : 1717243 | 14 آبان 1399 ساعت 02:09 | 15.5K بازدید | 1 دیدگاه

سیتی ۳-0 المپیاکوس: چهره بی‌رحم پسران پپ در اروپا

روند بردهای ۳ گله سیتیزن‌ها در لیگ قهرمانان مقابل المپیاکوس هم ادامه پیدا کرد.

سیتی ۳-0 المپیاکوس: چهره بی‌رحم پسران پپ در اروپا

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه مسابقات هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا در گروه C تیم منچستر سیتی انگلیس که در دو دیدار اخیرش ۶ امتیاز کسب کرده بود، از ساعت ۲۳:۳۰ سه‌شنبه شب در ورزشگاه اتحاد میزبان المپیاکوس یونان بود.

 

1540949

 

شاگردان پپ گواردیولا بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۲ توسط فیل فودن در آستانه گلزنی قرار داشتند که موقعیت آنها هدر رفت و در ادامه هم حملات پیاپی و خطرناکی به وجود آوردند که موقعیت‌ها توسط ریاض محرز و در ادامه فران تورس هدر رفت.

 

بازی خوب سیتیزن‌ها در دقیقه ۱۲ روی کار تیمی چشم‌نواز بازیکنان این تیم نتیجه داد و آنها توانستند روی پاس در عمق کوین دی‌بروین و شوت زمینی فران تورس که از بین پاهای دروازه‌بان المپیاکوس عبور کرد، گل اول را به ثمر رسانند.

 

المپیاکوس که نمی‌توانست خطر چندانی روی دروازه منچستر سیتی به وجود آورد، در دقیقه ۲۲ با شوت ماتئو والبوئنا قصد ایجاد موقعیت داشت که ضربه بی‌دقت او با اختلاف زیادی به بیرون رفت ولی در دقیقه ۳۲ منچستر سیتی توانست برای دومین بار دروازه حریف یونانی را باز کند که این بار کمک داور گل را بخاطر حضور کریم استرلینگ در آفساید مردود اعلام کرد.

 

1540950

 

منچستر سیتی که در نیمه اول کاملا سوار بر بازی بود و ۱۱ شوت به سمت دروازه المپیاکوس زد، دو موقعیت جدی دیگر پس از گل آفساید داشت ولی در نهایت با برتری یک بر صفر نیمه اول را پشت سر گذاشت.

 

در شروع نیمه دوم شاگردان پپ اثری از تیمِ نیمه اول نداشتند و نمایش ناهماهنگی در خطوط دفاع و میانی داشتند و شوت‌های بی‌دقتی به سمت دروازه المپیاکوس زدند که این اتفاق موجب شد تا گواردیولا دست به تعویض بزند و گابریل ژسوس و رودری را در دقیقه ۶۹ جانشین محرز و فودن کند.

 

1540951

 

تغییرات سیتیزن‌ها دوباره بازی این تیم را هجومی و خطرناک کرد تا اینکه توانستند در دقیقه ۸۱ باز هم روی پاس در عمق کوین دی‌بروین و شوت تماشایی و محکم ژسوس به طاق دروازه المپیاکوس، گل دوم را به ثمر رسانند.

 

بلافاصله پس از این گل، گواردیولا دو تعویض دیگر انجام داد و برناردو سیلوا و کانسلو را وارد زمین کرد و در دقیقه ۸۵ نیز پنجمین تغییر را به اضافه کردن فلیکس ان‌مچا ۲۰ ساله به جای دی‌بروین اختصاص داد که این جابه‌جایی‌های او دوباره موثر واقع شد.

 

حملات پیاپی منچستر سیتی که در راس آن ژسوس قرار داشت، در دقیقه ۹۰ با پاس ان‌مچا و شوت پای چپ فنی و استثنایی کانسلو از پشت محوطه جریمه گل سوم این تیم مقابل المپیاکوس را رقم زد تا برتری این تیم قطعی شود.

 

1540948

 

منچستر سیتی که در دو دیدار اخیرش در لیگ قهرمانان اروپا برابر پورتو پرتغال و مارسی فرانسه به دو برد ۳ گله رسیده بود، المپیاکوس را هم با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد تا ۹ امتیازی شود و صدر جدول گروه C را حفظ کند.

 

دیدگاه‌ها