کد خبر : 1717380 | 14 آبان 1399 ساعت 20:42 | 25.9K بازدید | 0 دیدگاه

پل اینس:

مارکوس راشفورد را به نیمار ترجیح می دهم

پل اینس، هافبک سابق منچستر یونایتد تعریف و تمجید زیادی از ستاره خط حمله منچستریونایتد یعنی مارکوس راشفورد انجام داد.

مارکوس راشفورد را به نیمار ترجیح می دهم

به گزارش "ورزش سه"، مارکوس راشفورد و نیمار در اولین بازی دور گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا و در تقابل بین دو تیم پاری سن ژرمن و منچستریونایتد رو در روی یکدیگر قرار گرفتند؛ دیداری که با نمایش هجومی شیاطین سرخ و پیروزی 2-1 آنها به پایان رسید.

 

در این مسابقه جذاب ابتدا منچستر یونایتد با گل برونو‌ فرناندز از حریف خود پیش افتاده بود اما گل به خودی آنتونی مارسیال باعث شد که بازی به تساوی کشیده شود. در حالیکه مسابقه به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد، مارکوس راشفورد موفق شد روی پاس پل پوگبا گل برتری شیاطین سرخ را به ثمر برساند.

 

 

1541121

 

 

حالا اما پل اینس، هافبک سابق منچستر یونایتد به مقایسه راشفورد و نیمار پرداخته و می گوید: " من به راشفورد، نحوه بازی او و عملکردش بسیار توجه می کنم. او عضوی از تیم اصلی منچستریونایتد است. راشفورد به عنوان یک بازیکن جوان نه تنها درون زمین بلکه خارج از آن نیز مسئولیت بزرگی را به دوش می کشد. او دقیقا از همان سطحی برخوردار است که یونایتد هنگام جذب بازیکن باید به آن نگاه کند.

 

امباپه بازیکن خاصی است اما شما به نیمار نگاه کنید. عملکرد او در برابر منچستر یونایتد درست یک رسوایی برایش محسوب می شد. اگر بخواهید از من بپرسید که حضور کدام یک را در تیمم ترجیح میدهم، قطعاً جوابم راشفورد خواهد بود."

دیدگاه‌ها