کد خبر : 1717494 | 15 آبان 1399 ساعت 15:02 | 52.8K بازدید | 1 دیدگاه

با حضور هفت آبی‌پوش سابق؛ 

گل‌گهر، استقلال شماره 2 لیگ برتر!

حضور هفت بازیکن سابق استقلال در اردوی گل گهر می‌تواند جذابیت ویژه‌ای به این تیم خاص لیگ بیستم بدهد.

گل‌گهر، استقلال شماره 2 لیگ برتر! 

به گزارش "ورزش سه"، برای توصیف گل‌گهر در لیگ بیستم باید از این جمله معروف حمیدرضا صدر کارشناس فوتبال کشور استفاده کنیم:« آنها شاید مدعی قهرمانی مسابقات نباشند، ولی این پتانسیل را دارند که برای هر مدعی قهرمانی دردسر ایجاد کنند.» 


تیم امیرقلعه نویی مانند روزهایی که در سپاهان تمریناتش را زودتر از سایر تیم ها آغاز می کرد، تمریناتش را در کمپ الیاف شهریار آغاز کرد و رفته رفته بازیکنان جدیدی به جمع آنها اضافه شدند؛ بازیکنانی که هفت‌ نفر از آنها سابقه عضویت در استقلال را دارند و توجه هواداران استقلال را به این تیم بیشتر خواهد کرد.

 


در ادامه به مرور شرایط فنی این هفت بازیکن می‌پردازیم: 

 


1-  گادمین منشا: بازیکن نیجریه‌ای سابق پیکان، پرسپولیس و استقلال، با حضور مجید جلالی در گل گهر به این تیم اضافه شد و امیرقلعه‌نویی که در سپاهان نیز قصد به خدمت گرفتن این بازیکن را داشت، از ادامه حضور او در گل گهر استقبال کرد. البته حضور منشا در استقلال بیشتر از نیم فصل طول نکشید.

 

1541373

 

 


2-  محسن کریمی: این بازیکن 28 ساله مانند دو بازیکن دیگر این روزهای گل‌گهر یعنی کارگر و داوری از تیم های پایه استقلال توانست خودش را زیر نظر امیرقلعه نویی به تیم بزرگسالان برساند. در طول حضور 6 ساله کریمی در تیم بزرگسالان هیچ کس به توانایی های فنی او شک نکرد اگرچه که مصدومیت اجازه درخشش و نشان دادن توانایی هایش را از او گرفت.

 

1541374

 

 

 

3-  آرمین سهرابیان: مدافع چپ تیم فوتبال سپاهان در لیگ شانزدهم، با درخواست علیرضا منصوریان یکی از خریدهای استقلال برای حضور در لیگ هفدهم بود. این بازیکن که پرورش یافته آکادمی سپاهان است، در طی حضور شفر نامی برای خود دست و پا کرد. در زمان استراماچونی او از لیست استقلال دور ماند ولی نمایش خوبی که در سایپا ارائه کرد و نقشی که در حفظ این تیم در لیگ برتر داشت، سبب شد تا امیرقلعه‌نویی پس از جذب علیرضا آرتا، آرمین را برای زوج سازی با او جذب کند.

 

1541375

 

 

 

4-  بهنام برزای: برزای یکی دیگر از استقلالی های گل گهر در لیگ بیستم خواهد بود؛ بازیکنی که بیشتر در نقش مهاجم به میدان رفته، ولی شاید در لیگ بیستم امیرقلعه نویی از او در پست دیگری بازی بگیرد.

 

1541376

 

 

 

5-  میلاد زکی‌پور: انتقال رایگان میلاد زکی پور به گل گهر باعث شد تا مدیران باشگاه گل گهر با انتشار پیامی از مدیران استقلال تشکر کنند. زکی پور در ابتدای لیگ شانزدهم و با درخواست منصوریان از نفت تهران به استقلال منتقل شد و 4 سال در جمع آبی‌پوشان دوام آورد.

 

1530845

 

 

 

6-  امیرحسین کارگر: امیرحسین کارگر پیش از حضور در گل‌گهر، سابقه حضور در تیم هایی نظیر پاس، راه آهن و نهایتاً استقلال را در کارنامه خود دارد. قرارداد امیرحسین کارگر با باشگاه گل گهر سیرجان سه ساله است و او قطعاً با توجه به جوانی انگیزه زیادی برای پیشرفت زیر نظر امیر قلعه نویی و درخشش در تیم سیرجانی خواهد داشت.

 

 

1541377

 

 

7-  محمدرضا داوری: داوری هم یکی دیگر از بازیکنان امید استقلال است که البته مدت‌ها زیر نظر حسن زاده سرمربی این تیم تجربه کسب کرده و حالا امیدوار به درخشش زیر نظر امیرقلعه نویی است.

 

 

گل‌‌گهر بی شک یکی از سرسخت‌ترین و جنگنده‌ترین تیم‌های حاضر در لیگ برتر به شمار می‌رود. تماشای بازی های آنها و عملکردی که به جا خواهند گذاشت، از نکات جالب توجه لیگ بیستم خواهد بود.

دیدگاه‌ها