کد خبر : 1717961 | 17 آبان 1399 ساعت 20:25 | 35.7K بازدید | 1 دیدگاه

تکراری ترین اتفاق این روزها برای بارسا و مسی( عکس)

لیونل مسی گل سوم بارسلونا مقابل رئال بتیس را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا بعد از کسب چند نتیجه ناامید کننده در رقابت‌های لالیگا امروز در نوکمپ به مصاف رئال بتیس رفته که فعلا این بازی به سود شاگردان رونالد کومان در جریان است.

 

سرمربی هلندی بارسلونا در مسابقه امروز لیونل مسی را از ابتدا در ترکیب اصلی خود قرار نداده بود تا به نوعی فوق ستاره آرژانتینی استراحت کرده باشد. با این حال کار بارسا در نیمه اول گره خورد و همین موضوع باعث شد که کومان در همان ابتدای نیمه دوم مسی را به زمین مسابقه بفرستد.

 

فوق ستاره آرژانتینی بلافاصله بعد از ورود به زمین تاثیر گذار ظاهر شد و با رها کردن توپ و فریب حریف آنتوان گریزمان را مقابل دروازه خالی قرار داد تا گل برتری بارسا به ثمر برسد. این اما پایان کار نبود و چند دقیقه بعد بارسلونا روی خطای هند بازیکن بتیس به یک ضربه پنالتی دست یافت.

 

لیونل مسی مطابق انتظار پشت توپ ایستاد و توانست با یک ضربه محکم دروازه رئال بتیس را باز کند. نکته جالب این که ستاره آرژانتینی بارسلونا مانند دیگر بازی های این فصل باز هم در جریان بازی موفق به گلزنی نشد و با پنالتی دروازه حریف را باز کرد؛ موضوعی که حالا به یک اتفاق تکراری برای مسی و بارسلونا تبدیل شده است.

با این حال مسی چند دقیقه بعد موفق شد بالاخره در جریان بازی برای بارسلونا گلزنی کند تا به نوعی طلسم شکنی کرده باشد.

 

1542074

 

1542073

 

1542072

 

1542075

دیدگاه‌ها