کد خبر : 2020501 | 22 اردیبهشت 1403 ساعت 11:23 | 267.9K بازدید | 91 دیدگاه

انصراف از گلزنی با ازخودگذشتگی؛

شهاب زاهدی دوباره همه را سورپرایز کرد

ستاره ایرانی آویسپا فوکوئوکا پایه‌گذار پیروزی تیمش مقابل کیوتو سانگا بود.

شهاب زاهدی دوباره همه را سورپرایز کرد

به گزارش "ورزش سه"، شهاب زاهدی پس از عملکرد درخشان مقابل گامبا اوساکا که یک گل استثنایی و به یادماندنی به ثمر رساند، در دیدار هفته گذشته جِی لیگ ژاپن به دلیل خستگی از ترکیب خارج شد و به‌عنوان یار جانشین برابر کاوازاکی به میدان رفت، اما امروز در بازگشت به جمع 11 نفر اصلی در جدال با کیوتو سانگا باز هم موثر ظاهر شد.

تیم آویسپا فوکوئوکا در شرایطی که شهاب زاهدی را برای دهمین بار در این فصل در زمین داشت، از ساعت 8:30 امروز (به وقت ایران) در سانگا استادیوم بای کیوچرا به مصاف کیوتو سانگا رده هجدهمی رفت تا یکی از مسابقات هفته سیزدهم جِی لیگ ژاپن را برگزار کند.

مهاجم سابق پرسپولیس که روزهای فوق‌العاده‌ای را در ژاپن سپری می‌کند و در 9 دیدار اخیرشان توانسته بود 6 گل به ثمر رساند و یک پاس گل بدهد، امروز هم این آمار را بهتر کرد و توانست نقش موثری در کسب سه امتیاز برای تیمش مقابل کیوتو سانگای داشته باشد.

ویدئو: 332403

شهاب زاهدی در دقیقه 19 با فرار سریع از سمت راست زمین تا پشت محوطه جریمه کیوتو سانگا موقعیت‌سازی کرد و در حالی که انتظار می‌رفت مثل همیشه با شوت محکم گلزنی کند، این کار را انجام نداد و با ازخودگذشتگی توپ را به بازیکن هم‌دست خود رساند و پاس او را ریوگا ساتو تبدیل به گل کرد.

شهاب زاهدی با این حرکت که دو مدافع کیوتو سانگا را فریب داد و پایه‌گذار گل اول آویسپا فوکوئوکا شد، توانست دومین پاس گل فصل خود را بدهد و عملکرد درخشانش را در جی لیگ ژاپن ادامه بدهد.

کیوتو سانگا دو دقیقه پس از گل آویسپا فوکوئوکا روی پاس شهاب، توانست کار را به تساوی بکشد، اما در نیمه دوم یاران زاهدی عملکرد بهتری داشتند و در نهایت موفق به کسب پیروزی 3 بر 2 شدند تا 19 امتیازی شود و با صعود چهار پله‌ای، موقتا در رتبه هشتم جدول جی لیگ ژاپن قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها