کد خبر : 1718294 | 19 آبان 1399 ساعت 17:05 | 67.3K بازدید | 1 دیدگاه

خوشحالی پر حرف و کنایه برای کونسیسائو

سنگ تمام بازیکنان پورتو در جشن گل طارمی(عکس)

مهدی طارمی در اولین مسابقه ای که با لباس پورتو بیشتر از یک نیمه بازی در زمین حضور داشت گلزنی کرد تا به کونسیسائو نشان بدهد لیاقت حضور در ترکیب اصلی را دارد.

سنگ تمام بازیکنان پورتو در جشن گل طارمی(عکس)

به گزارش"ورزش سه" مهدی طارمی در بازی یکشنبه شب برابر پورتیموننزه خیلی اتفاقی در نیمه اول وارد ترکیب شد. او که احتمالا مثل بازی های گذشته قرار بود به عنوان بازیکن ذخیره در نیمه دوم به میدان برود بعد از مصدومیت ماتئوس اوریبه در دقیقه 30 بازی به زمین رفت. او برای زدن اولین گلش در ترکیب پورتو در حدود پانزده دقیقه زمان لازم داشت چرا که در ابتدای نیمه دوم با یک ضربه سر زیبا دروازه حریف را باز کرد.


در همان دقیقه اول نیمه دوم یک سانتر تند و تیز از سمت راست به شش قدم را او با یک ضربه سر محکم به تور درواز دوخت و خوشحالی متفاوتی را هم به نمایش گذاشت. او توپی را که گل شده بود در برگشت با قدرت تمام با پا دوباره به تور کوبید و سپس به سمت همبازیانش آمد که جشن ویژه ای برایش تدارک دیده بودند. موسی مارگا که به نوعی هم پست طارمی هم به حساب می آید یکی از اولین کسانی بود که به مهدی تبریک گفت.

 

1542700

 

1542695

 

1542699


در واقع بازیکنان پورتو برای اولین گل مهاجم ایرانی تیمشان سنگ تمام گذاشتند و لحظاتی همه دور طارمی جمع شده و خوشحالی شان را جشن گرفتند. طارمی پس از آنکه همانجا کنار هجده قدم روی زانو سجده کرد و چمن را بوسید به سمت نیمکت آمد و جشن مختصری هم با یکی دو همبازی اش آنجا برگزار کرد.


اما آنچه خوشحالی طارمی در خودش داشت شاید بیش از همه بیانگر این بود که مهاجم ایرانی بعد از این گل دارد به سرجیو کونسیسائو می گوید که شایسته حضور در ترکیب اصلی و دقایق بیشتری بازی کردن است.

 

1542698

 

1542697


طارمی امسال در مجموع 7 بازی پورتو در لیگ پرتغال 144 دقیقه در زمین بوده و یک گل زده و یک پاس گل هم داده است. او به طور میانگین در هر مسابقه 20 دقیقه بازی کرده که البته بخشی از آن را به خاطر حضور شصت دقیقه ای اش در بازی شب گذشته برابر پورتیموننزه است که به دلیل مصدومیت اوریبه زمین آمد.


طارمی 15 دقیقه هم در لیگ قهرمانان فرصت بازی در ترکیب پورتو را پیدا کرده است. زمانی که برای بهترین گلزن فصل گذشته لیگ پرتغال کم به حساب می آید. او اما نشان داده که اگر فرصت بیشتری پیدا کند می تواند گل ها و پاس گل های بیشتری را به ثبت برساند. موضوع بازی کردن طارمی نه فقط برای او که حتی برای هواداران و رسانه های پرتغالی نیز تبدیل به موضوعی مهم شده به طوری که کونسیسائو و دیگر اعضای کادرفنی در تمام مصاحبه های اخیرشان در برابر این سوال قرار گرفته اند که چرا از مهدی طارمی در ترکیب اصلی استفاده نمی کنند.

 

1542696

 

دیدگاه‌ها