کد خبر : 1718536 | 21 آبان 1399 ساعت 10:00 | 23.8K بازدید | 2 دیدگاه

واکنش اوزیل به بازگشت دایناسور مشهور آرسنال

مسوت اوزیل از بازگشت مسکات باشگاه آرسنال موسوم به گانرسوروس به ورزشگاه امریتیس ابراز خوشحالی کرد.

واکنش اوزیل به بازگشت دایناسور مشهور آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه با حمایتهای مسوت اوزیل، دایناسور نماد باشگاه آرسنال موسوم به گانرسوروس به ورزشگاه امریتیس بازگشت و خبرش دیروز رسانه‌ای شد ستاره آلمانی ترک‌تبار توپچی‌ها که در بازگشت او نقش مهمی بازی کرده بود از این بابت ابراز خوشحالی کرد.

 

جری کوئی که بیست و هفت سال است لباس گانرسوروس را به تن می‌کند و به تشویق آرسنال می‌پردازد دیروز با انتشار یک توییت عکس خود را در ورزشگاه امریتس نمایش داد و نوشت: " امروز به استادیوم امیریتس برگشتم". البته برخی نسبت به اینکه گانرسوروس جدید آرسنال همان جری کوئی باشد تردید دارند.

 

1543000

 

چندی پیش که آرسنال اعلام کرد به دلیل وضعیت بد مالی ناشی از کرونا چندین کارمند خود را اخراج کرده که جری کوئی هم یکی از آنها بوده هواداران آرسنال بسیار خشمگین شدند. اما مهمترین واکنش را اوزیل نشان داد که پیشنهاد داد حقوق گانرسوروس را شخصاً پرداخت کند تا او بتواند دوباره به میدان برگردد.

 

با اینکه هنوز مشخص نیست گانرسوروس جدید آرسنال توسط چه کسی هدایت می شود و دستمزدش را چه کسی پرداخت خواهد کرد ولی اوزیل خیلی سریع به توییت او واکنش نشان داد و نوشت: " خوشحالم می بینم به جایی که به آن تعلق داری برگشته‌ای".

 

1543002

 

این در حالی است که اوزیل بدترین شرایط ممکن در باشگاه آرسنال را تجربه می‌کند و نامش از فهرست این تیم برای لیگ برتر و لیگ اروپا خط خورده است. با اینکه میکل آرتتا چندی پیش اعلام کرد همه تلاشش را کرده که اوزیل در این فهرستها حضور داشته باشد ولی چنین چیزی در نهایت اتفاق نیفتاده، به نظر می رسد رابطه سرد آرتتا و اوزیل قابل ترمیم نیست.

 

 

دیدگاه‌ها