کد خبر : 1718619 | 21 آبان 1399 ساعت 17:13 | 23.5K بازدید | 0 دیدگاه

تراشتگن: چرا قراردادم با بارسلونا را تمدید کردم؟

گلر آلمانی بارسلونا از بودن در این باشگاه رضایت کامل دارد و در مورد تمدید قراردادش صحبت کرد.

تراشتگن: چرا قراردادم با بارسلونا را تمدید کردم؟

به گزارش "ورزش سه"، مارک آندره تراشتگن سال 2014 بود که از مونشن گلادباخ راهی بارسلونا شد. او مدتی ذخیره کلودیو براوو بود ولی از سال 2016 که براوو به سیتی رفت، توانست پیراهن اصلی بارسا را به تن کند و در سال های اخیر ثابت کرده است که از بهترین دروازه بانان دنیاست.

در ماه های اخیر اخبار و شایعات زیادی در مورد او شنیده می شد و می گفتند که قصد ترک بارسا را دارد ولی در نهایت قراردادش را تمدید کرد.

 

 

1541230

 

 

تراشتگن در مصاحبه با بارسا تی وی گفت:« بارسلونا خانه من و خانواده‌ام شده است. چه در زمین و چه در خارج زمین، از بودن در اینجا خوشحال هستیم. بنابراین مسیری که باید دنبال می‌شد، روشن بود. هدف من و باشگاه بارسلونا همیشه دستیابی به توافقی برای تمدید قرارداد به منظور ادامه داستانی بود که در سال 2014 با هم شروع کردیم.»

 

دروازه‌بان آلمانی که تاکنون با این تیم 12 قهرمانی از جمله چهار قهرمانی در لالیگا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده است، ادامه داد:« تنها بحث بازی کردن برای بزرگترین باشگاه دنیا نیست و موضوع فراتر از این است. مردم شهر بارسلونا و هواداران از همان ابتدا با من به مانند عضوی از خود رفتار کرده‌اند که این برایم مهم است و حسی است که هیچ وقت فراموش نخواهم کرد.»

 

 

1534535

 

 

تراشتگن 28 ساله بارسا که با ریکاوری کامل روی زانوی مصدومش  این ماه به میادین بازگشت، در پایان گفت:« می‌خواهم سال‌های بیشتری در بارسلونا باشم و به کسب عناوین قهرمانی ادامه بدهم. انگیزه‌ای بالاتر از این وجود ندارد. امیدوارم در آینده نزدیک با حضور هواداران‌مان به این مهم دست یابیم.»

 

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال آلمان از زمانی که به بارسلونا ملحق شده، تاکنون در 152 بازی لالیگایی درون دروازه این تیم ایستاده است و در 64 بازی هم موفق شده دروازه‌اش را بسته نگه دارد که از این حیث تنها یان اوبلاک، دروازه‌بان اتلتیکومادرید بهتر از او عمل کرده که آمار 110 بازی بدون گل‌خورده را در 198 بازی از خود برجای گذاشته است.

دیدگاه‌ها