کد خبر : 1718703 | 22 آبان 1399 ساعت 09:32 | 24.1K بازدید | 0 دیدگاه

یوواخیم لوو: دیگر از این ترکیب استفاده نمی کنم

یوواخیم لوو، سرمربی آلمان از عملکرد بازیکنان جوان تیمش ابراز رضایت کرد.

یوواخیم لوو: دیگر از این ترکیب استفاده نمی کنم

به گزارش "ورزش سه"، یوواخیم لوو دیشب دست به جوانگرایی زده و به عنوان مثال مدافعان کناری تیم ملی آلمان یعنی ریدله باکو و فیلیپ مکس اولین بازی خود را برای تیم ملی آلمان انجام داده و فلوریان نوهاوس و جوناس هوفمن برای دومین بار در لباس ژرمن ها به میدان رفتند. در نهایت آلمان با تک گل گل لوکا والدشمیت در 13 دقیقه موفق شد با یک گل جمهوری چک را مغلوب کند.

 

1543217

 

یوواخیم لوو گفت: "احتمالا دیگر هرگز با چنین ترکیبی به میدان نخواهیم رفت. با این حال بازیکنانم باید خود را نشان دهند و بنابراین شما می توانید راضی باشید. ما در نیمه اول خوب کار کردیم، اما در نیمه دوم باید به گل دوم هم می رسیدیم. در نیمه دوم چند اشتباه دیگر از جمله در ساختار و سازماندهی تیم رخ داد. به طور کلی ما از برتری خود دفاع کردیم و از منظر حفظ نتیجه می توانیم از این بازی رضایت داشته باشیم.

 

بعضی اوقات قادر به حفظ تمرکز خود نبودیم. در نیمه اول بهتر عمل کرده و با ارائه بازی ترکیبی ضربات بیشتری به سمت دروازه حریف زدیم. در نیمه دوم شرایط مشکل شده و جمهوری چک با شرایط بهتری وارد زمین شد. من بسیار خوشحالم که فیلیپ مکس خیلی خوب ظاهر شده و والدشمیت نیز گلزنی کرد، فکر می کنم در کل می توان از تازه واردان راضی بود. در نیمه اول ما شاهد نمایش بهتری از ایلکای گوندوغان بودیم، اما در کل همه با تعهد کامل در میدان حضور داشتند."

دیدگاه‌ها