کد خبر : 1718708 | 22 آبان 1399 ساعت 10:20 | 34.6K بازدید | 0 دیدگاه

کابوس برای کلوپ و لیورپول؛ یک رباط صلیبی دیگر؟

شرایط جو گومز، مدافع انگلیسی و ارزشمند لیورپول در هاله ای از ابهام قرار دارد.

کابوس برای کلوپ و لیورپول؛ یک رباط صلیبی دیگر؟


به گزارش "ورزش سه"، همه چیز برای یورگن کلوپ و لیورپول به بدترین شکل ممکن پیش می رود و به نظر کابوس مصدومیت های بلندمدت برای مدافعان دست بردار این تیم نیست. دیشب اعلام شد جو گومز در جریان اردوی تیم ملی انگلیس برای دیدار مقابل ایرلند دچار مصدومیت شده و اخبار حاکی از احتمال دوری طولانی مدت این بازیکن از میادین است.

 

1542462

 

هنوز مشخص نیست آیا مصدومیت جو گومز پارگی رباط زانو است یا تاندون، اما در هر دو صورت احتمالا او ادامه فصل را از دست داده و حتی حضور جو گومز در رقابت های جام ملت های اروپا در تابستان سال بعد نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد. البته باشگاه لیورپول در انتطار نتایج آزمایشات جو گومز و روشن شدن تکلیف این مدافع است.

 

این بدترین اتفاق ممکن برای یورگن کلوپ خواهد بود. همین چند هفته قبل بود که ویرژیل فن دایک در دیدار مقابل اورتون دچار آسیب دیدگی شدیدی شده و کل فصل را از دست داد. در ادامه فابینیو و ترنت الکساندر آرنولد، دو مدافع دیگر مرسی سایدی ها نیز دچار مصدومیت شدند و حالا این اتفاق برای جو گومز نیز رخ داده است. بدین ترتیب بی شک لیورپول در بازار زمستانی یک مدافع جدید جذب می کند و حتی اخباری در مورد احتمال صدور مجوز از سوی اتحادیه انگلیس مبنی بر انجام یک خرید اضطراری در هفته های آتی نیز منتشر شده است.

دیدگاه‌ها