کد خبر : 1718911 | 23 آبان 1399 ساعت 12:20 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره لایپزیش؛ انتخاب کلوپ برای خط دفاعی لیورپول

رسانه‌های انگلیسی می گویند اوپامکانو مدافع فرانسوی لایپزیش در صدر فهرست لیورپول برای پر کردن جای خالی جو گومز مصدوم قرار دارد.

ستاره لایپزیش؛ انتخاب کلوپ برای خط دفاعی لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که اخیراً ویرژیل فن دایک را تا پایان فصل از دست داده بود با خبر بد جدیدی برای خط دفاعی اش مواجه شد چرا که جو گومز دیگر مدافع این تیم هم با مصدومیت شدید مواجه شده و تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

 

1543493

 

رسانه انگلیسی اتلتیک می‌گوید لیورپول برای پر کردن حفره خط دفاعی اش دست به کار شده و دایوت اوپامکانو مدافع فرانسوی لایپزیش در صدر فهرست این تیم قرار دارد.

 

با توجه به اینکه لیورپول در تابستان گذشته دژان لوورن را بدون اینکه جانشینی برای او خریداری کند به فروش رساند در حال حاضر جوئل ماتیپ تنها دفاع وسط تخصصی و شناخته شده در اختیار یورگن کلوپ است. اما ماتیپ هم در 14 ماه گذشته مشکلات زیادی با مصدومیت داشته و نتوانسته به طور منظم برای کلوپ به میدان برود.

 

1543492

 

لیورپول که فابینیو و الکساندر آرنولد را هم فعلاً مصدوم می بیند با بحرانی بزرگ در خط دفاعی روبرو شده و کلوپ ممکن است ناچار به استفاده موقت از واینالدوم یا جردن هندرسون در مرکز خط دفاعی شود. به همین علت است که کلوپ و لیورپول‌، دایوت اوپامکانو ستاره 22ساله فرانسوی باشگاه لایپزیش را هدف گرفته اند.

 

 

دیدگاه‌ها