کد خبر : 1718960 | 23 آبان 1399 ساعت 17:00 | 41.5K بازدید | 0 دیدگاه

پدیده مجارستانی، جدید ترین هدف رئال مادرید و پرز

دومنیک سوبوسلای، پدیده 20 ساله مجارستانی به شدت مورد توجه باشگاه رئال مادرید قرار گرفته است.

پدیده مجارستانی، جدید ترین هدف رئال مادرید و پرز

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید طی سال‌های گذشته نشان داده که استراتژی خاصی را در پیش گرفته و بر اساس آن بیشتر روی جذب بازیکنان جوان و آینده‌دار تمرکز کرده است. در این باره نیز مثال های زیادی از جمله فدریکو والورده، مارتین اودگارد، وینیسیوس جونیور، رودریگو، رینیر ژسوس و... وجود دارد.

 

یکی از جدید ترین پدیده های مورد نظر رئال مادرید هافبک تنها 20 ساله باشگاه سالزبورگ یعنی دومنیک سوبوسلای است. او در لیگ قهرمانان اروپا توجه ویژه ای را به سمت خود جلب کرده همان طور که در وندا متروپولیتانا مقابل اتلتیکو مادرید یکی از دو گل تیمش را وارد دروازه روخی بلانکو کرد.

 

 

1543554

 

 

این بازیکن تا سال 2022 با باشگاه سالزبورگ قرارداد دارد بنابراین آنها ترجیح می دهند که سوبوسلای را در تابستان آینده به فروش برسانند چراکه در غیر این صورت مجبور خواهند بود که به شکل رایگان این بازیکن را از دست بدهند. از طرف دیگر قیمت پدیده مجارستانی در ترنسفر مارکت 25 میلیون یورو برآورد شده است.

 

سوبوسلای از شروع فصل گذشته در 52 مسابقه روی 45 گل تاثیر مستقیم داشته و شب گذشته نیز موفق شد گل پیروزی بخش تیم ملی مجارستان مقابل ایسلند را به ثمر رساند تا زمینه‌ساز حضور کشورش در رقابت‌های یورو شود.

 

 

1543555

 

 

از طرف دیگر به نظر می رسد که رئال مادرید به فروش ایسکو در نقل و انتقالات آینده بی میل نیست و به همین خاطر سوبوسلای می تواند گزینه مناسبی برای جانشینی هافبک اسپانیایی باشد. این در حالی است که گفته می‌شود تیم‌هایی نظیر آرسنال، میلان و لایپزیش نیز جذب این بازیکن علاقه‌مند هستند.

دیدگاه‌ها