کد خبر : 1719345 | 26 آبان 1399 ساعت 01:14 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

شکست انگلیس و پیروزی ایتالیا در لیگ ملت‌های اروپا

در شبی که انگلیس مقابل بلژیک شکست خورد، ایتالیا در خانه لهستان را شکست داد.

شکست انگلیس و پیروزی ایتالیا در لیگ ملت‌های اروپا

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت های لیگ ملت های اروپا امشب انگلیس در خانه بلژیک با نتیجه 2-0 شکست خورد و ایتالیا موفق شد با همین نتیجه لهستان را از پیش رو بردارد.

 

1544148

 

1544149

 

بلژیکی‌ها که ماه قبل برابر انگلیس با نتیجه 2-1 شکست خورده بودند، این بار در همان نیمه اول با زدن دو گل کار را تمام کردند. ابتدا در دقیقه 10 بود که یوری تیلسمانس با پاس روملو لوکاکو پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و با یک شوت دیدنی دروازه سه شیرها را باز کرد.

یک دقیقه بعد هری کین می‌توانست کار را به تساوی بکشد اما ضربه سر او را لوکاکو از روی خط دروازه برگشت داد تا دروازه بلژیک بسته بماند.

در دقیقه 23 بلژیکی ها پشت محوطه جریمه انگلیس صاحب یک ضربه آزاد شدند که دریس مرتنز با یک ضربه تماشایی، توپ را به گوشه دروازه فرستاد و اختلاف را به دو گل افزایش داد.

در ادامه هر دو تیم موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و در نهایت بازی با همان دو گل به سود میزبان به پایان رسید.

 

1544150

 

1544151

 

ایتالیا هم که چند روز قبل با 4 گل استونی را شکست داده بود، امشب موفق شد با نتیجه 2-0 لهستان را از پیش رو بردارد.

بعد از اینکه گل لورنزو اینسینیه در دقیقه 20 به دلیل آفساید پذیرفته نشد، ایتالیایی ها در دقیقه 27 صاحب یک ضربه پنالتی شدند. خطای کرچوویاک روی بلوتی باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. جورجینیو پشت ضربه قرار گرفت و با یک ضربه دقیق شزنی را مغلوب کرد تا آتزوری پیش بیفتد.

این نتیجه پا برجا بود تا اینکه در دقیقه 76، یاسک گورالسکی با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد تا شرایط برای لهستان دشوارتر شود.

ایتالیا از این برتری نفری استفاده کرد و در دقیقه 83 به گل دو رسید. پاس اینسینیه درون محوطه جریمه به دومینیکو براردی رسید و او هم از زاویه ای نه چندان مساعد، دروازه را باز کرد تا شاگردان مانچو در این دیدار با دو گل به پیروزی برسند.

دیدگاه‌ها