کد خبر : 1719356 | 26 آبان 1399 ساعت 09:53 | 12.7K بازدید | 1 دیدگاه

مربی سابق شهر خودرو یا یک گزینه غیرمنتظره؟

در انتظار رونمایی از سرمربی جدید ابومسلم

پس از چندین روز مذاکرات فشرده و مطرح شدن نام چند گزینه سرمربیگری سرانجام گویا قرار است طی ساعات آینده سرمربی جدید تیم فوتبال ابومسلم مشخص شود.

در انتظار رونمایی از سرمربی جدید ابومسلم

به گزارش "ورزش سه" حدود یک ماه قبل بود که رسماً خبر احیای دوباره ابومسلم تیم ریشه‌دار و قدیمی فوتبال ایران منتشر شد و حضور حشمت مهاجرانی چهره نام‌آشنا و پیشکسوت فوتبال ایران که در کارنامه فوتبالی‌اش توانسته اولین صعود ایران به جام جهانی را در کسوت سرمربی رقم بزند و به همراه برادران خود نیز موسسان اصلی ابومسلم به شمار می‌روند، در رأس هیات مدیره این باشگاه علاقه‌مندان به این تیم ریشه‌دار را امیدوارتر از گذشته کرده تا دوباره دیدارهای تیم محبوب‌شان را در مستطیل‌سبز نظاره‌گر باشند.

 

گویا مدیران ابومسلم تصمیم دارند تا پلکانی بار دیگر تیم ریشه‌دار و قدیمی فوتبال ایران را به سطح اول و مسابقات لیگ برتر بازگرداندند و در سودای آغاز کار خود از رقابت‌های لیگ سه هستند؛ آن‌ها برای آغاز کار خود، مذاکراتی را با چندین سرمربی انجام دادند که شاخص‌ترین چهره، مجتبی سرآسیایی سرمربی سابق شهر خودرو بود. او که مذاکراتش برای حضور در گل‌ریحان به بن‌بست رسید و در کارنامه فوتبالی‌اش سابقه حضور در تیم ابومسلم را هم دارد، برای حضور در رقابت‌های لیگ سه تردید دارد و امید به آن دارد تا بتواند به ادامه کار سرمربیگری خود در سطوح بالای فوتبال ایران ادامه دهد و به نظر باید حضور سرآسیایی را در ابومسلم منتفی دانست.

 

اکبر میثاقیان دیگر گزینه مدیران ابومسلم است که به نظر او هم در شرایطی مشابه سرآسیایی قصد حضور در لیگ سه را ندارد و بعید به نظر می‌رسد پس از حضوری موفق در ملوان و حفظ سهمیه این تیم در لیگ یک، بخواهد سکان هدایت یک تیم لیگ دسته سومی را برعهده بگیرد. البته که قدمت و نام ابومسلم آنقدر جذابیت دارد که بعید نیست میثاقیان یا سرآسیایی وسوسه شوند تا سکان هدایت تیمی که در آن سال‌ها توپ می‌زدند را برای بازگشت به لیگ برتر، به دست بگیرند و هنوز آن‌ها پاسخ نهایی را به مدیران ابومسلم نداده‌اند.

 

1509356

 

سعید خانی کاپیتان سال‌های پایانی حضور ابومسلم در لیگ برتر، گزینه محتمل پذیرش سکان هدایت مشکی و قرمز پوشان مشهدی است؛ او که 10 سال قبل کاپیتانی مشهدی‌ها را در لیگ برتر عهده‌دار بود، به تازگی به جرگه مربیان پیوسته و سابقه کار در تیم‌های پایه را دارد و شاید مدیران ابومسلم به مانند مدیران شهر خودرو، با نگاه به جوان‌گرایی سعید خانی را به عنوان سرمربی جدید ابومسلم معرفی کنند تا او سکان هدایت این تیم ریشه‌دار و قدیمی را برای حضور در رقابت‌های لیگ سه برعهده گیرد.

 

1105054

 

چند سرمربی دیگر که آن‌ها هم به مانند سرآسیایی، میثاقیان و خانی تجربه بازی برای ابومسلم را دارند، نام‌شان این روزها به عنوان کاندیدای سرمربیگری مطرح شده است و گویا مدیران ابومسلم قصد دارند تا ظرف ساعات آینده تکلیف نیمکت تیم‌شان را برای فصل جدید مشخص کنند که باید دید از میان گزینه‌های مطرح شده سرانجام کدامیک مسئولیت هدایت ابومسلم را در روزهای آغازین احیای دوباره، برعهده خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها