کد خبر : 1719512 | 26 آبان 1399 ساعت 21:47 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

گلر سابق چلسی و حمایت ویژه از کپا آریسابلاگا

آسمیر بگوویچ، دروازه‌بان سابق چلسی معتقد است که کپا آریسابلاگا در جمع آبی‌های لندن یا هر تیم دیگری بالاخره موفق خواهد شد.

گلر سابق چلسی و حمایت ویژه از کپا آریسابلاگا

به گزارش "ورزش سه"، کپا آریسابلاگا از زمان انتقال پرسروصدا و گران قیمت از اتلتیکو بیلبائو به چلسی هرگز نتوانسته نمایش های قابل قبولی در ترکیب آبی های لندن ارائه دهد و دائماً عملکرد او با انتقاداتی مواجه بوده است. از طرف دیگر انتقال ادوارد مندی به چلسی در نقل و انتقالات تابستانی باعث شده که گلر اسپانیایی به یک نیمکت‌نشین محض زیر نظر فرانک لمپارد تبدیل شود.

 

آسمیر بگوویچ، دروازه‌بان سابق چلسی حالا در مصاحبه ای به حمایت از کپا پرداخته و می گوید: " این موقعیت هرگز ساده نیست. اگر هزینه زیادی برای یک انتقال پرداخت کردید لزوما به این معنا نیست که حتماً همه چیز درست پیش خواهد رفت. در واقع عوامل زیادی در تاثیرگذاری و عملکرد خوب شما در یک باشگاه ایفای نقش می‌کنند.

 

 

1530382

 

 

مندی به چلسی آمد و واقعاً عملکرد خوبی از خود ارائه داده است. من فکر می‌کنم که او به خوبی موقعیت خود را در این تیم تثبیت کرده است. عملکرد او چشمگیر بوده و صادقانه بگویم واقعا از تماشایش لذت برده ام."

 

بگوویچ در ادامه گفت: " اما آیا کپا هنوز می‌تواند به همه اثبات کند که در موردش اشتباه می‌کنند؟ احتمالا بله. من فکر می کنم که کپا واقعاً دروازه بان خوبی است و پیش از انتقال به چلسی عملکردی عالی در اسپانیا به نمایش گذاشته بود. او از کیفیت بالایی برخوردار است و چه در چلسی یا هر تیم دیگری بالاخره موفق خواهد شد."

دیدگاه‌ها