کد خبر : 1719574 | 27 آبان 1399 ساعت 12:00 | 17.7K بازدید | 1 دیدگاه

دیدار رونالدو و هم‌تیمی‌های سابق در کرواسی

در آستانه دیدار امشب پرتغال و کرواسی در لیگ ملت‌های یوفا، کریستیانو رونالدو با هم تیمی کروات سابقش لوکا مودریچ دیدار کرد.

دیدار رونالدو و هم‌تیمی‌های سابق در کرواسی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال امشب در کرواسی در چارچوب لیگ ملت‌های یوفا به مصاف تیم ملی این کشور می‌رود که هم تیمی سابق او در رئال مادرید، لوکا مودریچ را در ترکیب خود دارد.

 

کریستیانو رونالدو که به همراه تیم ملی پرتغال در کرواسی و در شهر اسپلیت محل برگزاری این بازی به سر می برد با هم تیمی سابقش مودریچ و ماتئو کواچیچ دیگر بازیکن کرواسی دیدار کرد. این سه که سابقه بازی در لوس بلانکوس را دارند با هم دیدار کرده و تجدید خاطره کردند.

 

1544434

 

رونالدو، مودریچ و کواچیچ از سال 2015 تا 2018 سه فصل در برنابئو حضور داشتند و در رئال مادرید بازی می‌کردند. بعد از آن بود که کریستیانو با ترک رئال راهی یوونتوس شد و کواچیچ هم رئال را ترک کرد و به چلسی پیوست. مودریچ از بین این سه نفر تنها کسی است که هنوز در رئال مادرید بازی می‌کند.

 

با اینکه نه پرتغال و نه کرواسی فارغ از نتیجه بازی امشب نمی‌توانند فرانسه صدرنشین گروه A را پشت سر گذاشته و به فینال رقابتها راه یابند اما دیدار دو قدرت فوتبال اروپا در کرواسی بدون شک یک بازی تماشایی خواهد بود.

 

 

دیدگاه‌ها