کد خبر : 1719738 | 28 آبان 1399 ساعت 09:40 | 31.2K بازدید | 1 دیدگاه

انریکه: بهترین عملکرد تاریخ تیم ملی اسپانیا

لوئیس انریکه بعد از پیروزی بزرگ مقابل آلمان از عملکرد تیمش به عنوان بهترین عملکرد اسپانیا تمجید کرد و گفت مصدومیت راموس در این بازی جزئی است.

انریکه: بهترین عملکرد تاریخ تیم ملی اسپانیا

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا بعد از پیروزی بزرگ 6-0 تیمش مقابل آلمان به ستایش از شاگردان خود پرداخت و عملکرد بی عیب و نقص آنها در این بازی را ستود. انریکه همچنین در پاسخ به نگرانی‌ها درباره مصدومیت کاپیتانش سرخیو راموس در این بازی گفت راموس دچار مصدومیتی جزئی شده که بی اهمیت است.

 

1544690

 

این پیروزی برای اسپانیا و انریکه بسیار شیرین بود چرا که اولین پیروزی آنها در چهار بازی اخیر به حساب می آمد. شاگردان انریکه پیش از بازی دیشب دو بار مقابل سوئیس و ایرلند به دو تساوی پیاپی دست یافته و پیش از آن هم مقابل اوکراین شکست 1-0 را تجربه کرده بودند. ولی آنها دیشب در شهر سویا با درخشش فوق العاده سخت‌ترین شکست تاریخ فوتبال آلمان را به ژرمن‌ها تحمیل کردند.

 

لوئیس انریکه در پایان بازی به خبرنگاران گفت: " بازی ما بی عیب و نقص بود. همه بازیکنان در جریان بازی دخالت داشتند و وظایف‌شان را به بهترین شکل ممکن انجام دادند. آلمان با بهترین تیمش به مصاف ما آمده بود و به نظرم ما از همان لحظه اول خیلی خوب کار کردیم. این بازی یکی از بهترین‌ها و کامل‌ترین بازی‌های تیم ملی اسپانیا بود".

 

1544691

 

سرمربی لاروخا در ادامه گفت: " ما در بازی‌های قبلی هم نسبت به حریفان برتر بودیم ولی نتوانستیم سزای این برتری را بدست بیاوریم. از اینکه قرار است در مرحله نهایی با چهار تیم برتر رقابتها دیدار کنیم خیلی خوشحالیم. این بازیکنان می توانند به خوبی از اسپانیا نمایندگی کنند. ما یک گروه سی نفره از بازیکنان اسپانیایی داریم که عملکردشان عالی است. خط حمله ما کیفیت زیادی دارد و من آرزو داشتم بازیکنی در اختیار داشتیم که بتواند گلهای زیادی بزند ولی امروز دیدیم که چندین بازیکن برای ما گلزنی کردند تا تیم از هیچ نظری احساس کمبود نداشته باشد".

 

1544693

 

انریکه در پاسخ به نگرانی ها درباره مصدومیت سرخیو راموس در این بازی گفت: " مصدومیت راموس و سرخیو کانالس جزئی است و من امیدوارم دوران دور بودن آنها از شرایط مسابقه کوتاه باشد. من خودم مربی باشگاهی بوده ام و نگرانی باشگاه ها را از این بابت درک می کنم".

 

دیدگاه‌ها