کد خبر : 1719737 | 28 آبان 1399 ساعت 09:20 | 29.7K بازدید | 3 دیدگاه

یواخیم لوو: روز کاملاً سیاه برای فوتبال آلمان

یواخیم لوو سرمربی تیم ملی آلمان از شکست تحقیرآمیز و رکوردشکن تیمش مقابل اسپانیا ابراز تاسف کرده و گفت در این بازی همه چیز برای آلمان واقعاً بد بود.

یواخیم لوو: روز کاملاً سیاه برای فوتبال آلمان

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان با هدایت یواخیم لوو دیشب در شهر سویای اسپانیا به مصاف تیم ملی این کشور رفت و با نتیجه 6-0 شکست خورد. شکستی تحقیرآمیز که تلخ‌ترین شکست ژرمنها در حدود 90 سال اخیر بود.

 

1544687

 

رکورد 90ساله بدترین شکست آلمان البته به دلیل شکست دیگری در یک بازی دوستانه در نود سال پیش اعلام شده اما اگر تنها بازی‌های رسمی در نظر گرفته شود شکست لوو و شاگردانش بدترین شکست تاریخ فوتبال آلمان در بازی‌های رسمی بود.

 

یواخیم لوو سرمربی آلمان در پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران از این باخت به عنوان روزی کاملاً سیاه یاد کرد و گفت: " توضیح دادنش سخت است. ما یک روز کاملاً سیاه داشتیم و هیچ چیز به نفع ما نبود. امروز همه چیز از هر نظر واقعاً بد بود. در تیم ما هیچ چیز خوبی نمی توان پیدا کرد. ما می خواستیم شجاع باشیم و رو به جلو بازی کنیم ولی امروز هیچ چیز به نفع ما نبود. چه در فاز حمله و چه در فاز دفاع".

 

1544689

 

سرمربی آلمان در ادامه گفت: " بعد از دریافت گل اول کل برنامه ما به هم ریخت. ما فضا دادیم و اسپانیا آنقدر خوب بود که از این فرصت استفاده کند. ما نه سازماندهی داشتیم، نه به بازیکنان حریف نزدیک می‌شدیم و نه با هم ارتباط برقرار می‌کردیم. ما نظم را از دست دادیم و این برایمان مرگبار بود".

 

1544686

 

لوو در پاسخ به سوالات درباره کنار گذاشتن توماس مولر، ژروم بواتنگ و متس هوملس از تیم ملی گفت: " ما گفته بودیم به بازیکنانی که در اختیار داریم اعتماد داریم. ما در مسیر خوبی حرکت می‌کردیم ولی امروز متوجه شدیم آنقدر که فکر می‌کردیم وضعیت خوبی نداریم".

 

 

دیدگاه‌ها