کد خبر : 1719768 | 28 آبان 1399 ساعت 11:40 | 33.5K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش رسانه‌ها به شکست تاریخی آلمان(عکس)

شکست تاریخی آلمان مقابل اسپانیا با نتیجه 6-0 طبق انتظار با واکنش گسترده رسانه‌های این دو کشور همراه بود.

واکنش رسانه‌ها به شکست تاریخی آلمان(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دیشب آلمان و اسپانیا که دیشب در چارچوب لیگ ملت‌های یوفا در شهر سویا برگزار شد به یک دیدار تاریخی و کلاسیک تاریخ فوتبال تبدیل شد. آلمانی‌ها بدترین شکست تاریخ خود را در سویا تجربه کردند و اسپانیا یکی از بهترین نمایشهای خود و یکی از بهترین پیروزی‌هایش را بدست آورد.

 

همانطور که انتظار می‌رفت در فضای رسانه‌ای اسپانیا شادی و شعف از این پیروزی بزرگ موج می‌زند و در آنسوی میدان، در آلمان رسانه‌ها مثل هواداران آلمانی از این شکست تحقیرآمیز بهت زده و خشمگین هستند.

 

1544722

 

روزنامه مارکا با انتشار عکسی از جشن بازیکنان اسپانیا در رختکن خود بعد از پیروزی مقابل آلمان از تیتر " نمایش تاریخی مقابل آلمان؛ 6-0" استفاده کرده است.

 

1544726

 

در منطقه کاتالونیا هم مطبوعات کاتالان به ستایش از پیروزی بزرگ اسپانیا پرداختند. موندو دپورتیوو در صفحه اول شماره امروز خود با تیتر "رقص تاریخی" به استقبال این پیروزی رفت.

 

1544725

 

اسپورت، دیگر روزنامه چاپ کاتالونیا هم صفحه اول خود را به عکس بازیکنان پیروز اسپانیا در آغوش یکدیگر اختصاص داده و از تیتر "زمانِ بزرگی" استفاده کرده است.

 

1544727

 

 

روزنامه آ اس چاپ مادرید هم امروز از تیتر "ضربه تاریخی" استفاده کرده و به پذیرش بدترین شکست 66ساله اخیر آلمان در مقابل اسپانیایی‌ها اشاره کرده است. آ اس صعود اسپانیا به مرحله نهایی لیگ ملت‌های یوفا را جشن گرفت.

 

1544728

 

روزنامه سوپر دپورته هم با اشاره به هت تریک فران تورس در مقابل آلمان از تیتر "تنبیه تاریخی" استفاده کرده است.

 

اما در آلمان ماجرا دقیقاً برعکس است. رسانه های آلمانی با خشم و بهت و حیرت به شکست تاریخی مانشافت مقابل اسپانیا پرداختند.

 

1544724

 

بیلد با تیتر "فاجعه یوگی" موج انتقاده از سرمربی تیم ملی آلمان را آغاز کرده است. بیلد می گوید آلمان در مقابل اسپانیا بدترین شکست خود از سال 1931 را تجربه کرد.

 

1544730

 

روزنامه فرانکفورتر آلگماینه هم با چاپ عکسی که مانوئل نویر را زانو زده در مقابل بازیکنان پیروز اسپانیا نشان می دهد از تیتر "رسوایی برای آلمان در لیگ ملتها" استفاده کرده است.

 

1544731

 

دی ولت دیگر رسانه آلمانی هم با اشاره به این شکست تاریخی از تیتر "آلمان در مقابل اسپانیا تا مغز استخوان زخمی شد".

 

1544729

 

اشپورت‌بیلد از همین حالا گمانه زنی برای تعیین جانشین یواخیم لوو را آغاز کرده و با چاپ عکس هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ در کنار یواخیم لوو از تیتر" آیا فلیک جانشین لو می‌شود؟ " استفاده کرده است.

 

 

 

دیدگاه‌ها