کد خبر : 1719776 | 28 آبان 1399 ساعت 12:10 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش ستاره اسپورتینگ مقابل تیم کی‌روش(عکس)

گونزالو پلاتو ستاره اکوادور در جریان پیروزی 6-1 این تیم بر کلمبیا گلی تماشایی به ثمر رساند و بلافاصله بعد از زدن این گل استثنایی اخراج شد.

درخشش ستاره اسپورتینگ مقابل تیم کی‌روش(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کلمبیا با هدایت کارلوس کی روش در رقابتهای انتخابی جام جهانی به مصاف اکوادور رفت تا یکی از بدترین شکستهای خود را تجربه کند. اکوادور در خانه خود کلمبیا را 6-1 در هم کوبید ولی یکی از جنجالی‌ترین بازیکنان میدان گونزالو پلاتو ستاره اکوادوری اسپورتینگ لیسبون بود که گل پنجم تیمش را به شکلی استثنایی به ثمر رساند و بلافاصله از زمین اخراج شد.

 

1544739

 

پلاتا که به عنوان وینگر در باشگاه پرتغالی اسپورتینگ بازی می کند به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شد. در نیمه اول مسابقه آدولفو مونوز درحالیکه نتیجه بازی 3-0 به نفع اکوادور بود از زمین بیرون رفت تا پلاتا جانشنی او شد.

 

با ورود او در ادامه نیمه اول خاویر آرئاگا گل چهارم اکوادور را زد اما در وقتهای تلف شده این نیمه خامس رودریگز از روی نقطه پنالتی نتیجه را 4-1 کرد. بزرگترین درخشش پلاتا اما در نیمه دوم و در دقیقه 78 اتفاق افتاد.

 

1544735

 

1544738

گل تماشایی گونزالو پلاتا به کلمبیا

 

پلاتا از جناح راست به حرکت درآمد، بازکین حریف را پشت سر گذاشت و با شوتی تماشایی دروازه بان کلمبیا را مغلوب کرد تا گل پنجم تیمش را به ثمر برساند.

 

1544737

 

اما پلاتا از فرط خوشحالی پیراهنش را از تن بیرون آورد تا با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شود. اما حتی ده نفره شدن تیم رقیب هم باعث نشد که تیم کی‌روش کاری از پیش ببرد و در همین ده دقیقه باقی مانده اکوادور گل ششم را هم به ثمر رساند.

 

 

 

دیدگاه‌ها