کد خبر : 1719800 | 28 آبان 1399 ساعت 13:29 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی تیم جوانان ایران عازم شیراز شد؛

مهابادی سرمربی فجرسپاسی در هفته اول لیگ یک

داود مهابادی که روز گذشته قرارداد همکاری خود برای هدایت تیم جوانان ایران را امضا کرد، امروز به شیراز سفر کرد تا بازیکنان فجرسپاسی را آماده هفته اول رقابت‌های لیگ یک کند.

مهابادی سرمربی فجرسپاسی در هفته اول لیگ یک

به گزارش "ورزش سه"، فجرسپاسی شیراز فصل گذشته با سرمربیگری داود مهابادی در مسابقات لیگ یک شرکت داشت و در نیم فصل اول نتایج خوبی به دست آورد ولی جدایی برخی بازیکنان سرباز تیم سبب شد تا در نیم فصل دوم نتواند در میان مدعیان صعود به لیگ برتر باقی بماند.

 

مهابادی قرار بود فصل جدید لیگ یک را هم در کنار فجرسپاسی باشد و خیلی زود هم کارش را برای حضور هر چه آماده‌تر در مسابقات در شیراز آغاز کرده بود، که به یکباره مسئولان فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم جوانان سراغ او رفتند و در فاصله 5 روز مانده تا آغاز فصل جدید رقابت‌های دسته اول فوتبال ایران، به صورت رسمی از او به عنوان جانشین پرویز مظلومی رونمایی کردند.

 

حالا در این شرایط که مدیران تیم فوتبال فجرشهید سپاسی باید بلافاصله دست به کار شوند و سرمربی جدید را انتخاب کنند، مهابادی به شیراز سفر کرده تا در هفته اول رقابت‌ها که زردپوشان شیرازی باید به مصاف خوشه طلایی ساوه بروند، روی نیمکت حضور داشته باشد و با این کار فرصت بیشتری برای انتخاب جایگزینش به رسول فلاح مدیرعامل تیم بدهد.

دیدگاه‌ها