کد خبر : 1720031 | 29 آبان 1399 ساعت 18:00 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

خشونت ادامه‌دار در آلومینیوم؛ دوکارت قرمز در دو هفته

آلومینیوم اراک که دومین هفته حضور در لیگ برتر را پشت سر می‌گذارد، با دریافت دو کارت قرمز رکوردی عجیب از خود به جا گذاشته است.

خشونت ادامه‌دار در آلومینیوم؛ دوکارت قرمز در دو هفته

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان رسول خطیبی در دومین هفته از لیگ برتر در شرایطی برابر سپاهان قرار گرفته‌اند که سرمربی اراکی‌ها اینبار برخلاف هفته گذشته شرایط بهتری برای چینش ترکیب خود در اختیار داشت.

 

آلومینیوم بعد نمایش یک نیمه‌ای موفق برابر سپاهان، در ادامه در نیمه دوم با تک گل سجاد شهباززاده از  شاگردان محرم نویدکیا عقب افتاد و در دقایق باقیمانده به دنبال جبران این نتیجه بود. با این حال خطای خشن بازیکن آلومینیوم روی محمد محبی باعث دریافت کارت قرمز توسط محمد علی نژاد شد تا این تیم شرایط سخت‌تری برای ادامه مسابقه پیش رو داشته باشد.

علی نژاد که در ابتدای نیمه دوم جانشین جابر انصاری شده بود، خیلی زود شرایط را علیه تیم خود کرد و با 10 نفره شدن آلومینیوم باید دید آنها قادر به جبران نتیجه خواهند بود یا اتفاقی همانند بازی هفته اول برابر نساجی مازندران برای آنها شکل خواهد گرفت.

 

آلومینیوم در هفته اول مسابقات با اخراج شاهین توکلی در نهایت برابر نساجی تن به شکست 3 گله داده بود و اکنون در دومین هفته مسابقات، دومین کارت قرمز را نیز از آن خود کرده تا تیمی خشن در این زمینه نشان دهد.

دیدگاه‌ها