کد خبر : 1720056 | 29 آبان 1399 ساعت 19:42 | 8.3K بازدید | 1 دیدگاه

شریفات: با احترام به سپاهان اما حق آنها برد نبود

بازیکن باتجربه آلومینیوم اراک در اقدامی عجیب به شیوه بازی حریف پرداخت و آنها را شایسته این برد ندانست.

شریفات: با احترام به سپاهان اما حق آنها برد نبود

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در دومین دیدار خود در لیگ برتر در اصفهان مقابل سپاهان با یک گل شکست خورد. شریفات درباره دومین شکست تیمش گفت: بردی که سپاهان آورد با تمام احترامی که برای حریف قائل هستم باید بگویم که آنطور که باید در خانه خودشان بازی می کردند و سه امتیاز را می‌گرفتند، نبود. این سپاهان به نظرم ناهماهنگ بودند و بازی اول را که باخته بودند و در این بازی حق‌شان برد نبود. ما 10 نفره شده بودیم و فشار بیشتری به ما وارد شد. نتیجه یک گله عادلانه نبود. آنها به شکلی بازی نکردند که شایسته این برد باشند و تساوی بدون گل نتیجه ای عادلانه بود.

 

بازیکن باتجربه آلومینیوم اراک در ادامه گفت: بازی به شکلی نبود که علیرغم 10 نفره شدن ما یکطرفه باشد. بچه های ما دوندگی زیادی داشتند و قطعا بهتر خواهد شد. این بازی اول ما بود و در بازی اول چند بازیکن را در اختیار نداشتیم. این بازی عادلانه نبود و تیم ما طی 4-5 هفته آینده قادر خواهد بود یک تیم خوب در لیگ برتر باشد. نه اینکه مدعی سهمیه آسیا و چیزهای دیگر اما قطعا بهتر خواهیم شد.

 

شریفات درباره دلیل حضور در آلومینیوم گفت: در ابتدا یک سری مشکلات در باشگاه بود. اما رفته رفته و بعد از بازی با نساجی به نظرم شرایط بهتر شده است. چند پیشنهاد داشتم اما آقای خطیبی به من زنگ زدند. گفته بودم دوست دارم در تیمی بازی کنم که ضعیف نباشد. در یکی دو فصل اخیر در تیم های رو به پایین بازی کردم اما اکنون دوست دارم در تیمی که بعد از 18 سال به لیگ برتر آمده بهترین بازی را کنم. بچه هایی که به تیم آمدند با این نیت آمده‌اند که عملکرد خوبی را به نمایش بگذارند و به نظرم می توانیم موفق باشیم.

 

دیدگاه‌ها