کد خبر : 1720176 | 30 آبان 1399 ساعت 17:00 | 36.8K بازدید | 0 دیدگاه

کلود ماکله له:

وضعیت رئال را که دیدم به چلسی پاسخ مثبت دادم

رئالی ها هنوز از یاداوری جدایی کلود ماکله له در سال 2003 رنج می برند.

وضعیت رئال را که دیدم به چلسی پاسخ مثبت دادم

به گزارش "ورزش سه"، تابستان 2003 رئال مادرید مدعی عنوان قهرمانی لالیگا شرایط ایده آلی نداشت. فلورنتینو پرز در میان تعجب، ویسنته دل بوسکه را برکنار کرد و کارلوس کی روش جانشین او شد. کی روش از پرز درخواست کرده بود تا کلود ماکله له حفظ شود ولی باشگاه برای جذب دیوید بکام چاره ای جز فروش این هافبک دفاعی ارزشمند فرانسوی نداشت.

 

 

1545255

 

 

همان مقطع بسیاری فروش کلود ماکله له را زیر سوال بردند اما او در نهایت راهی چلسی شد و 5 فصل خوب را هم در این تیم پشت سر گذاشت. ماکله له در رئال دو قهرمانی لالیگا و یک قهرمانی چمپیونزلیگ را جشن گرفت و در چلسی نیز قهرمان لیگ برتر شد ولی نتوانست فاتح لیگ قهرمانان شود.

 

کلود ماکله له در مورد دلیل جدایی اش از رئال گفت:« شرایط باشگاه خوب نبود. شایعات زیادی هم منتشر می شد مبنی بر اینکه در فهرست فروش باشگاه قرار دارم. اوضاع را که دیدم، به چلسی گفتم حاضرم قرارداد ببندم. گفتم الان وقت جدایی از رئال است و به چلسی رفتم. آنها اولین باشگاهی بودند که به سراغم آمدند و اصرار زیادی به جذبم داشتند. سپس از اینتر و یونایتد هم پیشنهاد به دستم رسید ولی من به چلسی قول داده بودم. 30  ساله بودم ولی چلسی مبلغ خوبی برایم پرداخت کرد. این کارشان برایم ارزشمند بود.»

 

 

1479187

 

 

کلود ماکله له ادامه داد:« در چلسی نتوانستم فاتح لیگ قهرمانان شوم ولی این بزرگترین افسوسم نیست چون با رئال قهرمان شده بودم. تیمی فوق العاده بودیم و شاید باید حداقل یک بار قهرمان اروپا می شدیم. 4 بار به نیمه نهایی رفتیم و سال 2008 هم با بدشانسی در پنالتی ها مغلوب یونایتد شدیم.»

 

 

 

دیدگاه‌ها