کد خبر : 1720388 | 01 آذر 1399 ساعت 15:34 | 26.3K بازدید | 1 دیدگاه

آشنایی با مثلث تهاجمی جدید و زهردار لیگ (عکس)

گادوین منشا به همراه یونس شاکری و سعید صادقی را تا اینجا باید زهردارترین بازیکنان لیگ بیستم دانست.

به گزارش "ورزش سه"، صدرنشین جدید بیستم تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان است که البته شاید در تاریخ این باشگاه رسیدن به رتبه اول و قرار گرفتن در این جایگاه غیرمعمول باشد ولی برای سرمربی این تیم نه.


امیرقلعه‌نویی مطابق انتظار توانسته تیمی قدرتمند و سخت‌کوش را در سیرجان تشکیل بدهد؛ تیمی که هم سخت گل‌ می‌خورد و هم توانسته ترکیب خوبی در بخش هجومی پیدا کند.


در پایان هفته دوم سعید صادقی با ارسال دو پاس گل، خودش را از همین حالا به عنوان یکی از بهترین پاسورهای لیگ مطرح کرده؛ او که در هفته اول موفق به ثبت گل اول مقابل سپاهان شده بود، روز گذشته هم با درک خوب از فضایی که مهاجم نیجریه‌ای آبی پوشان در حال فرار به آن بود، منشا را در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان مس رفسنجان قرار داد و این مهاجم هم با یک ضربه چیپ تماشایی دروازه تیم میزبان را باز کرد.
در پایان هفته دوم برای شاگردان امیرقلعه‌نویی که پس از بازی با مس به سیرجان بازگشته اند و برای بازی بسیار حساس برابر فولادخوزستان آماده می‌شوند، منشا 3 گل زده و یک پاس گل داده و شاکری هم با یک گل و یک پاس گل آمار خوبی به نام خودش ثبت کرده است.


صادقی، منشا و شاکری که سه ضلع مثلث تهاجمی آبی پوشان سیرجانی در لیگ بیستم هستند، هر 5 گل این تیم را ثبت کرده اند و سه پاس گل نیز در پرونده آنها دیده می شود؛ دو پاس دیگر منجر به گل در جمع سیرجانی ها از میان 5 گلی که ثبت کرده اند، توسط بهنام برزای و احمدرضا زنده روح ارسال شده است.

 

 

1545538

دیدگاه‌ها