کد خبر : 1720527 | 01 آذر 1399 ساعت 22:19 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

علیاری: با ابراهیم صادقی خیلی امیدواریم

مدافع تیم سایپا گفت که امید دارد از این تیم راهی تیم ملی شود. اتفاقی که چند وقت پیش می توانست برای او رخ دهد و بنا به دلایلی این امر میسر نشد.

علیاری: با ابراهیم صادقی خیلی امیدواریم

به گزارش "ورزش سه"، سایپا در دو هفته ابتدایی لیگ برتر، مقابل پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان دو تساوی کسب کرد. رضا علیاری مدافع این تیم ادعا می کند که با تیم خوبی که در اختیار دارند، شاگردان ابراهیم صادقی می توانند نتایج قابل قبولی را در لیگ بیستم کسب کنند.


علیاری در مورد دو دیدار ابتدایی سایپا در لیگ برتر گفت: مساوی در برابر پرسپولیسی که قهرمان 4 دوره گذشته بوده، نتیجه خیلی خوبی است. این تساوی به تیم ما شخصیت داد. در برابر نفت مسجدسلیمان نزدیک به 580 پاس دادیم که آمار خیلی خوبی در لیگ ایران است. موقعیت های نسبتا مناسبی داشتیم و می توانستیم با امتیاز کامل از زمین مسابقه خارج شویم هرچند که یک امتیاز در دیدار خارج از خانه نیز مناسب است.


او درباره دیدار هفته آینده تیمش در مقابل نساجی قائمشهر نیز گفت: این هفته با نساجی مازندران دیدار داریم که به نظرم تیم خوب و قابل احترامی هستند ولی ما محکوم به بردن هستیم چرا که باید امتیازهای داخل خانه را بگیریم تا بتوانیم به آن اهدافی که در ابتدای فصل تعیین کرده ایم، برسیم و در انتهای فصل یک رتبه خوب در جدول داشته باشیم.


علیاری در مورد اهدافش در لیگ بیستم گفت: سایپا باشگاهی است که آرامش خوبی در داخل آن است. از زمین تمرین گرفته تا رختکن و فیزیوتراپی امکانات خوبی دارد. خود من چند سال پیش شانس ملی پوش شدن داشتم که فرصت آن را از دست دادم و خودم در این زمینه مقصر بودم.


وی ادامه داد: دوست دارم از سایپا بتوانم به تیم ملی برسم و امیدوارم آقای اسکوچیچ نیز بازی های ما را ببینند چرا که جوانان خوبی در تیممان داریم و امید دارم که این بازیکنان در ادامه لیگ، دیده شوند.


بازیکن سایپا درمورد کار کردن با ابراهیم صادقی گفت: در زمان آقای علی دایی، دو سال با آقای صادقی کار کرده بودیم. شناخت های کاملی نسبت به یکدیگر داریم. پیش از شروع فصل، صحبت های خوبی با هم داشتیم و من مجاب شدم به این تیم بیایم. امیدوارم که بتوانیم سال خیلی خوبی با هم داشته باشیم. تیم خوب، جوان و تاکتیکی داریم و امیدوارم بتوانیم امسال نتایج خوبی را کسب کنیم.


مدافع سایپا درباره جو داخلی تیمش نیز توضیح داد: بازیکنان جدیدی که به سایپا آمده اند باتجربه، بازی کرده و باشخصیت هستند و رابطه خوبی با بازیکنان جوان دارند و بجز رفاقت چیز خاصی در تیم ندیده ام. همه چیز خوب است و ان شالله بزرگترهای تیم به جوانان کمک کنند چرا که بازیکنان جوان خوبی را در اختیار داریم و بزرگترهای تیم قابل احترام هستند و سابقه آنها نشان می دهد از کجا آمده اند و امیدوارم بتوانیم در کنار هم نتایج خوبی بگیریم.

دیدگاه‌ها