کد خبر : 1720845 | 03 آذر 1399 ساعت 11:39 | 34.5K بازدید | 0 دیدگاه

حیف شد که فرهاد مجیدی رفت

رحمانی: خیلی منتظر استقلالی ها ماندم

بختیار رحمانی هافبک سابق تیم ملی ایران ، استقلال و صنعت نفت این فصل را در تیم سباییل آذربایجان حضور خواهد داشت.

رحمانی: خیلی منتظر استقلالی ها ماندم

به گزارش"ورزش سه" رحمانی که فصل گذشته  در صنعت نفت آبادان بازی می کرد در پایان فصل نوزدهم از این تیم جدا و به  آذربایجان رفت.


او  درخصوص رفتن از ایران و لژیونر  شدنش گفت: همه داستان من را میدانند، دوست داشتم شرایطی که دلم می خواهد اتفاق بیفتد ، به خاطر مسائل خانوادگی و علاقه برای بازی کردن بیرون از ایران تصمیم گرفتم لژیونر شوم. با اینکه خیلی منتظر ماندم ببینم استقلالی ها چه تصمیمی می‌گیرند ولی دیدم اوضاع به نوعی نیست که بتوان به شکل صددرصد به این تیم رفت، من چند پیشنهاد دیگر در کشورهای دیگر داشتم ولی به خاطر مسائل  کرونا موفق به گرفتن ویزا نشدم و آمدم اینجا."

 

1546288


این بازیکن در خصوص شرایط تیم جدیدش یعنی سباییل آذربایجان گفت: "اینجا شرایط خیلی خوبی دارد، از لحاظ امکانات   چیزهایی وجود دارد که در لیگ خودمان واقعا نیست. در هر حال لیگ سختی داریم ، یکی دو تیمی که در اروپا هستند خیلی خوب هستند و البته تیم های دیگر مثل تیم ما نیز شرایط خوبی دارند و رقابت می کنیم. وقتی من به اینجا آمدم تقریباً یک هفته سر قرار دادم بحث داشتیم . چیزی که برای من اولویت داشت بحث خانواده ام بود و همین الان هم هست. ۶,۷ بازی دیگر تا نیم فصل باقی مانده و باید دید چه اتفاقی خواهد افتاد، اگر شرایط خوب باشد در اینجا می مانم اگر هم آن طور  که باید نباشد و انشاالله اگر  کرونا بگذارد  می توانم به تیم‌های  دیگر  و کشور دیگری بروم . خانواده ام برایم خیلی شرط است باید ببینم در ادامه راه در اینجا خواهم ماند یا خیر،  اگر کرونا اجازه دهد مسیر خوبی را برای زندگی انتخاب خواهم کرد. امیدوارم که همه چیز اینجا خوب باشد برای این روزها بسیار سختی کشیدم و تا روزی که هستم با تمام وجودم اینجا تلاش میکنم. بقیه اش دست خدا است ."

 

1546290


او در خصوص اینکه اگر استقلالی ها  او را می خواستند در ایران می ماند یا خیر ادامه داد: "به هر حال  استقلالی‌ها نخواستند که من به این تیم بروم و من هم برایشان آرزوی موفقیت می کنم. هر بازیکنی اول باید برای خودش ارزش قائل شود. من برای هواداران و دوستان عزیز دیگر خیلی ارزش قائل شدم، آن چیزی که باید برای من اتفاق  نیفتاد،مشکلی هم نیست اگر شرایط دلخواه برایم پیش می‌آمد دوست داشتم در ایران باشم ولی این اتفاق نیفتاد و من هم تصمیم گرفتم فوتبالم را بیرون از ایران ادامه دهم و باید ببینم تصمیمی که گرفته ام در ادامه راه چه می شود."


وی در پاسخ به این سوال که آیا از تیم‌های دیگر هم پیشنهاد داشته یا خیر گفت: قبلا هم گفتم که از تیم‌های دیگر هم پیشنهاد داشتم، وقتی به اینجا آمدم هم باز از تیم‌های دیگر پیشنهاد داشتم ولی وقتی آن چیزی که دلم میخواست اتفاق نیفتاد تصمیم گرفتم که دیگر در ایران نمانم، واقعا با شرایطی که وجود داشت باید از ایران خارج میشدم، امیدوارم اتفاقات خوبی در مسیر فوتبالی هم برایم رخ دهد.

 

1546289


رحمانی که  سابقه حضور در  استقلال و قهرمانی با فولاد را دارد در خصوص حواشی ای که برای آبی ها  بعد از بازی با فولاد پیش آمد گفت: این اتفاقات قشنگ نیست که در فوتبال می‌افتد، من فکر نمی‌کنم سه امتیاز فوتبال اینقدر ارزشمند باشد که افراد درگیر چنین حواشی ای شوند، من که زیاد ندیدم ولی آن چیزهایی که دیدم زیاد خوشایند نبود.

 

بختیار رحمانی  در مورد استقلال ادامه داد :  "دوستان ومسئولان که در راس کار هستند اگر یک در صددلشان برای استقلال  می سوخت واقعا از ته دلم  می گویم که این همه مربی  عوض نمی کردند تا یک مربی  می آید که کارهای فنی را دیکته کند سریع او را عوض  میکنند  به خاطر اینکه با یکدیگر مشکل دارند و متاسفانه فوتبال الان این جوری شده که هر کس با هم مشکل دارد  مربی را عوض می کنند وخود شما وهمه میدانند و فکر  میکنم این همه جا به جایی ها لطمه می زند. خداراشکر هر مربی که می آید می گوید بعداز سه سال نتیجه میگیرد.نمی  دانم این همه عوض کردن مربی برای چیست؟ حیف شد که مجیدی رفت ومن از صمیم قلب دوست داشتم فرهاد مجیدی در استقلال بماند. چون بنظرم تیم آقا فرهاد بسیار به سبک استرا نزدیک بود ولی به هر حال دوستان تصمیم میگیرند که این  اتفاقات بیفتد وامیدوارم خیر باشد .برای استقلال وفرهاد مجیدی و همچنین برای کادر فنی جدید استقلال هم  آرزوی موفقیت دارم وانشالله هر چی خیر باشد پیش آید.تاکید می کنم وخواهش می کنم دوستان  اگر به دنبال سربلندی استقلال هستند  این همه تغییرات ایجاد نکنند. مشکل بزرگی  استقلال از اول همین بوده است."

دیدگاه‌ها