کد خبر : 1720915 | 03 آذر 1399 ساعت 15:55 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

از حالا تسلیم شدن، بی احترامی به هوادار است

لنگله: بله؛ هنوز می توانیم قهرمان لالیگا شویم

مدافع فرانسوی بارسا معتقد است علی رغم شروع بد همچنان شانس قهرمانی در لالیگا را دارند.

لنگله: بله؛ هنوز می توانیم قهرمان لالیگا شویم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا از هفته چهارم دور گروهی لیگ قهرمانان در زمین دیناموکیف به میدان خواهد رفت. باشگاه کاتالان برای بازی فردا در قلب دفاع مشکلات زیادی دارد. پس از مصدومیت سنگین جرارد پیکه و آماده نبودن ساموئل اومتیتی و آرائوخو، دست رونالد کومان کاملا بسته است و او از مینگسا مدافع تیم دوم بارسلونا برای بازی فردا دعوت کرده است.

 

 

1546376

 

 

کلمنت لنگله مدافع فرانسوی بارسا در نشست خبری این بازی گفت:« از خیلی جهات بازی فردا مهم است. برای ادامه روند خوب مان در لیگ قهرمانان به برد نیاز داریم. این بازی همچنین فرصت مناسبی برای مربی بود تا دست به تغییرات بزند و به تعدادی بازیکن استراحت بدهد.»

 

کمبود مدافع:« از این حیث بدشانس بوده ایم. نمی دانم تصمیم باشگاه چه چیزی است و من تصمیم گیرنده در مورد خرید بازیکن در انتقالات زمستانی نیستم. خوشبختانه من مصدوم نیستم و امیدوارم با همین سطح از آمادگی بتوانم به تیم کمک کنم.»

 

 

1512957

 

 

بارسا و دریافت گل های زیاد:« در مدیریت زمان و کار دفاعی تیمی مشکلاتی داریم و باید سختگیر تر باشیم. در بدترین زمان گل می خوریم و از این حیث باید بهتر شد. برای مثال گلی که دقیقه 48 از اتلتیکو دریافت کردیم، برای مان گران تمام شد. همه تیم باید در دفاع مشارکت کنند و بهتر خواهیم شد. تغییر سیستم؟ فکر نمی کنم با سیستم کنونی دفاع کردن دشوارتر شده باشد. در بازی های ابتدایی به نظر منسجم تر بودیم و سپس افت کردیم. باید بیشتر کار کرد.»

 

وضعیت بد در لالیگا:« معتقدم همچنان شانس قهرمانی داریم چون بازی های زیادی باقیمانده و اگر از حالا تسلیم شویم، نشانه خوبی به لحاظ حرفه ای نخواهد بود. این بی احترامی به هواداران است. باید این وضعیت را تغییر داد.»

 

دیدگاه‌ها