کد خبر : 1721105 | 04 آذر 1399 ساعت 15:01 | 23.9K بازدید | 1 دیدگاه

با ستین مشکلی نداشتم ولی...

گریزمان: هنوز هم از دست ستین عصبانی هستم

آنتوان گریزمان ستاره فرانسوی بارسا هنوز نتوانسته ورود به زمین برابر اتلتیکو از دقیقه 85 را هضم کند.

گریزمان: هنوز هم از دست ستین عصبانی هستم

به گزارش "ورزش سه"، در مقطع پایانی فصل گذشته آنتوان گریزمان به شکلی غیرمنتظره از بازیکن همیشه ثابت و تعیین کننده کیکه ستین جای خود را به یک نیمکت نشین محض در بارسا داد. او در بازی برابر اتلتیکو مادرید نیمکت نشین بود و از دقیقه 85  وارد میدان شد که برای او نوعی تحقیر محسوب می شد. در سه بازی قبل از بازی با اتلتیکو هم گریزمان کار را از روی نیمکت شروع کرده بود.

ورود گریزمان به میدان در دقایق پایانی و به عنوان یک نیمکت نشین، حواشی زیادی را باعث شد و پس از همان بازی بود که ستین تغییر موضع داد و گریزمان بار دیگر به ترکیب اصلی برگشت.

 

 

1546611

 

 

ستاره فرانسوی در مصاحبه با خورخه والدانو در شبکه مووی استار و در مورد رابطه اش با کیکه ستین و حواشی آن تعویض گفت:« من هیچوقت با کیکه ستین مشکل نداشتم و ارتباط مان هم معمولی بود. از او چیزهایی هم یاد گرفتم. در بازیسازی و پاس دادن و پیدا کردن بهترین یار در میدان، او به من کمک کرد.

پس از بازی با اتلتیکو، پدر و مادرم از من خواستند تا با ستین صحبت کنم و از او توضیح بخواهم ولی پاسخ من منفی بود. معتقد بودم وقتی از او برای حضور در ترکیب ثابت درخواستی نمی کنم، پس نباید به وقت نیمکت نشینی هم سوالی مطرح کنم.»

 

 

1507702

 

 

گریزمان ادامه داد:« فردای بازی ستین به من گفت بهتر است صحبت کنیم ولی من گفتم نیازی نیست. او گفت تا کِی می خواهی عصبانی باشی؟ من هم جواب دادم که نگران نباشید و خیال تان راحت باشد. من کارم را انجام می دهم و مشکلی ایجاد نخواهم کرد. اگر مرا در زمین بگذاری که خوب است و اگر نگذاری هم مشکلی نیست. (با خنده)البته راستش را بخواهید، هنوز از دست ستین عصبانی هستم.»

 

دیدگاه‌ها