کد خبر : 1721138 | 04 آذر 1399 ساعت 17:43 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

تیم شروود:

مورینیو بازیکنان تاتنهام را شست و شوی مغزی داده

بازیکن و مربی سابق تاتنهام معتقد است این تیم با ژوزه مورینیو موفق خواهد شد.

مورینیو بازیکنان تاتنهام را شست و شوی مغزی داده

به گزارش "ورزش سه"، یک سال پیش تاتنهام با مائوریسیو پوچتینو شرایط خوبی نداشت و با قرار گرفتن در رده 14 روز به روز شانسش برای کسب سهمیه کمتر می شد. اتفاقی که سران باشگاه را بر آن داشت تا پوچتینو را اخراج کرده و ژوزه مورینیو را جایگزین کنند.

با ژوزه تاتنهام رفته رفته روند صعودی پیدا کرد و در پایان فصل توانست سهمیه لیگ اروپا را کسب کند. فصل جاری اوضاع بهتر هم شده و تاتنهام پس از 9 بازی با 20 امتیاز به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به لیورپول صدرنشین است. بسیاری معتقدند تاتنهام بالاخره با اقای خاص جام خواهد برد.

 

 

1545984

 

 

تیم شروود مربی سابق تاتنهام به تاک اسپورتس گفت:« فکر می کنم مورینیو توانسته با بازیکنانش وارد مسیر درستی شود. او خریدهای موفقی داشت. سرخیو رگیلون در سمت چپ عالی بوده اما هویبرگ به نظر من بهترین خرید تابستانی مورینیو برای تاتنهام بود. او اطمینان را به دفاع برگردانده است. هویبرگ از آن دست بازیکنانی است که به کار مورینیو می آیند.

تاتنهام سون و هری کین را هم دارد. مهاجمانی درجه یک که برای هر تیم بزرگی می توانند بازی کنند. شاید این دو هنوز بهترین بازی های شان را انجام نداده اند ولی چه اهمیتی دارد؟ هر دو تا همینجا خوب گل زده اند و خوب هم پاس گل می دهند.»

 

 

1545790

 

 

شروود ادامه داد:« ژوزه توانسته بازیکنان تاتنهام را شست و شوی مغزی بدهد و آنها را به این اعتقاد رسانده است که می توانند امسال قهرمان شده و جام بگیرند. چرا نباید به این تیم ایمان داشت؟ مورینیو بیش از 20 جام در دوران مربیگری اش برده و امسال هم بازی ها را یکی پس از دیگری می برند. با مورینیو باید به قهرمانی تاتنهام در لیگ باور داشت.»

 

دیدگاه‌ها