کد خبر : 1721537 | 06 آذر 1399 ساعت 15:11 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

دلیل شکست قرمزها از نگاه هافبک انگلیسی لیورپول

جیمز میلنر، هافبک انگلیسی لیورپول می‌گوید آنها شب گذشته مقابل آتالانتا بهترین عملکرد خود را ارائه نداده‌اند.

دلیل شکست قرمزها از نگاه هافبک انگلیسی لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در نیمه دوم مسابقه برابر آتالانتا در فاصله چهار دقیقه دو گل از حریف دریافت کرد و نهایتاً بازی را واگذار کرد. شاگردان یورگن کلوپ هنوز در رتبه اول جدول قرار دارند اما حالا با شکست برابر تیم ایتالیایی آنها مجبور به کسب نتیجه در دو بازی آینده خود هستند.

 

جیمز میلنر هافبک باتجربه لیورپول درباره شکست این تیم مقابل آتالانتا می گوید: " ما می دانیم که کاملاً عملکرد ضعیفی داشتیم و در سطح پایینی بازی کردیم؛ به همین دلیل نیز شکست خوردیم. بسیاری از بازیکنان در کنار یکدیگر بازی نکرده اند و برنامه مسابقات نیز خیلی شلوغ است. بعضی اوقات شما باید سعی کنید بدون اینکه بهترین باشید بهترین نتایج را کسب کنید؛ کاری که ما به وضوح آن را در مقابل آتالانتا انجام ندادیم."

 

 

1547351

 

 

میلنر در ادامه گفت: " ما هنوز در گروه خود اول هستیم بنابراین باید پیشرفت کنیم و در مسابقه بعدی به پیروزی دست پیدا کنیم. آتالانتا به شکل مناسب از فرصت‌هایی که مقابل ما به دست آورد استفاده کرد. در کل بازی شرایط خوبی نداشتیم و موقعیت های بسیار کمی روی دروازه حریف ایجاد کردیم. این یکی از شب های بود که ما بهترین عملکرد خود را ارائه ندادیم.

 

ما خیلی باید از این شکست عبور کنیم چرا که بازی های زیادی پیش روی مان باقی مانده است. ما باید بگردیم و ببینیم که در چه قسمت‌هایی می توانیم پیشرفت کنیم."

دیدگاه‌ها