کد خبر : 1721554 | 06 آذر 1399 ساعت 15:52 | 75.9K بازدید | 2 دیدگاه

امیل روسود:

من نیمار را بر می گردانم؛ نام نوکمپ، مسی می شود

امیل روسود عضو سابق هیئت مدیره بارسلونا رسما خبر از کاندیداتوری اش برای ریاست باشگاه کاتالان داد.

من نیمار را بر می گردانم؛ نام نوکمپ، مسی می شود

به گزارش "ورزش سه"، نام امیل روسود چند ماه پیش بر سر زبان ها افتاد. زمانی که او قضیه بارساگیت را علیه بارتومئو فاش ساخت و متعاقب آن از هیئت مدیره بارسلونا برکنار شد.

روسود قرار بود به عنوان فرد مورد اعتماد بارتومئو نامزد ریاست باشگاه شود ولی سرنوشت برای او به گونه ای دیگر رقم خورد. روسود امروز رسما اعلام کرد که برای ریاست باشگاه نامزد شده و وعده های بزرگی هم داد.

 

 

1547380

 

 

روسود به خبرنگاران گفت که برای برگرداندن نیمار تلاش خواهد کرد:« با اطرافیان نیمار در تماس هستم. البته که پرونده های شکایت او از باشگاه بازگشتش را تسهیل نمی کنند ولی کسی در توانایی های او شکی ندارد. نیمار ستاره بزرگ بارسا در فتح لیگ قهرمانان 2015 بود.

هدف من این است که وقتی قراردادش در 2022 تمام شود، او را برگردانم چرا که وضعیت اقتصادی باشگاه الان جذب او را غیرممکن می کند. دو سال بعد وقتی بازیکن آزاد باشد، بدون مشکل می توانیم او را جذب کنیم. نامزدهایی هستند که در کل مخالفت برگشت او هستند ولی عقیده من چیزی دیگری است. او سال گذشته تمایل زیادی برای بازگشت داشت که پی اس جی مانع شد. نیمار یکی از دو بازیکن درجه یکی است که قصد جذب او برای بارسا را دارم.»

 

 

1547435

 

 

تمدید با مسی:« آینده لئو دست خودش است. قرارداد او در پایان فصل تمام می شود و باید تصمیم بگیرد که تمدید کند یا به تیمی دیگر برود. به وقتش با مسی صحبت خواهم کرد و تلاش می کنم تا به توافق برسیم البته که او هم باید شرایط اقتصادی باشگاه را درک کند.

مسی افسانه زنده بارسلوناست ولی منافع باشگاه همیشه در اولویت است. در مورد مسی هدفم این است که نام ورزشگاه را به نوکمپ-لئو مسی تغییر دهم. این می تواند قدردانی بزرگی از زحمات او برای بارسلونا در طی این همه سال باشد.»

 

دیدگاه‌ها