کد خبر : 1721735 | 07 آذر 1399 ساعت 14:53 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکن ما مردانگی و صداقت خود را ثابت کرد

مدیر روستا: با موبایل صحنه را به داور نشان دادند!

سرپرست تیم پیکان تاکید کردکه داور مسابقه با ذوب آهن بعد از تماشای صحنه آهسته پنالتی با موبایل نظرش را برگردانده است.

مدیر روستا: با موبایل صحنه را به داور نشان دادند!

به گزارش "ورزش سه"، در جریان مسابقه روز گذشته ذوب‌آهن و پیکان سیدرضا مهدوی داور مسابقه در دقایق پایانی یک پنالتی به سود خودروسازان گرفت اما بعد از دقایقی نظرش را برگرداند. این صحنه جنجال بزرگی در فوتبال ایجاد کرده است.


علی اصغر مدیرروستا سرپرست تیم پیکان در این باره به تسنیم گفته است: «در ابتدا باید بگویم که اگر داور با پورامینی بازیکن ما صحبت می‌کرد، خیلی زودتر می‌توانست تصمیم خودش را عوض کند. بازیکن ما مردانگی و صداقت خودش را نشان داد و اعتراف کرد خطایی روی او صورت نگرفته است، در ضمن ما هم دوست نداشتیم با پنالتی ناحق در این بازی برنده شویم، البته اتفاقاتی که در نهایت منجر به تغییر در تصمیم داور شد، جالب نبود و این موارد برای فوتبال ما خوب نیست.»


وی درباره اینکه گفته می‌شود داور با تماشای فیلم صحنه پنالتی با موبایل نظرش را برگردانده، تاکید کرد: «بعد از اعلام پنالتی به سود پیکان، نیمکت تیم حریف با موبایل به سمت داور چهارم می‌روند و فیلم صحنه پنالتی را نشان می‌دهند. داور چهارم به داور وسط می‌گوید که صحنه را دیده و به نظرش پنالتی رخ نداده است اما ظاهرا نگفته که با موبایل آن صحنه را دیده است. در واقع داور چهارم با VAR موبایلی تصمیم داور وسط را عوض کرد.»


مدیرروستا در توضیح عواقب این اتفاق بیان کرد: «در نهایت هم این موضوع باعث می‌شود که داور وسط تصمیم خودش را عوض کند، البته این اتفاق برای فوتبال ما خوب نیست و در بازی‌های بعدی ممکن است هر تیمی از داوری ضرر کند با موبایل به سمت تیم داوری یا داور چهارم برود. این موضوع قطعا حاشیه و هرج و مرج ایجاد خواهد کرد.»


سرپرست پیکان درباره مسابقه با استقلال در روز سه‌شنبه نیز گفت: «خوشبختانه کادر فنی تیم ما آنالیز خوبی از استقلال داشته‌اند و پیکان هم در این چند هفته پیشرفت خوبی داشته است. ما بازیکنان بسیار خوبی داریم که زیر نظر آقای تارتار و همکارانش پیشرفت خوبی داشته‌اند و مطمئنا تیم ما هفته به هفته بهتر می‌شود. در بازی با استقلال هم دنبال انجام یک بازی خوب هستیم و امیدوارم نتیجه لازم را بگیریم.»

 

دیدگاه‌ها