کد خبر : 1721903 | 08 آذر 1399 ساعت 12:08 | 8.3K بازدید | 1 دیدگاه

73 عضوی که اکثرا آنلاین حاضر بودند

مجمع مهم فدراسیون با حضور تاج و وزیر(عکس)

با وجود برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال به صورت وبینار، تعدادی از اعضای مجمع به صورت حضوری در هتل آکادمی حاضر بودند.

به گزارش "ورزش سه"، از صبح امروز مجمع عمومی فدراسیون فوتبال در هتل آکادمی فوتبال تشکیل شده، اما به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا همچون سایر فدراسیون این مجمع نیز با حضور حداقلی افراد برگزار شد.


73 عضو در مجمع امروز حاضر بودند تا اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال را تایید کنند. البته در حالی که این مجمع قرار بود به صورت وبینار برگزار شود، تعدادی از اعضای مجمع به صورت حضوری در جلسه حاضر شده بودند.

 

1547949


اکثر روسای هیات های استانی از طریق ارتباط ویدیویی در جریان اتفاقات مجمع قرار گرفتند، اما در مجمع نیز تعدادی از مسئولان فدراسیون و حتی نماینده برخی از باشگاههای لیگ برتری حضور داشتند.


مسعود سلطانی فر وزیر ورزش، مهدی علی نژاد معاون وزیر، حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون، مهدی محمدنبی سرپرست دبیرکلی فدراسیون، محمود اسلامیان، فریدون اصفهانیان، کاظم طالقانی، محمود شیعی هدایت ممبینی به عنوان اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال، اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه پیکان، عباسی مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک، جواهری مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان و... جزو نفراتی بودند که حضوری در مجمع شرکت کردند. 

 

1547951


نکته جالب اما حضور مهدی تاج، رییس سابق فدراسیون فوتبال بود که به واسطه حضور در هیات رییسه فدراسیون در مجمع حاضر شده بود. این اتفاق شاید بعد از مدت ها رخ داد که تاج بار دیگر در جمع فوتبالی ها حاضر شود.

 

1547950

 

1547948

دیدگاه‌ها