کد خبر : 1722660 | 11 آذر 1399 ساعت 16:50 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

مقابل تراکتور دنبال به دنبال یک نتیجه خوب هستیم؛

علیزاده: به محمد ربیعی و بازیکنان تیم ایمان داریم

علی علیزاده معاون فنی باشگاه مس رفسنجان در گفتگویی در خصوص نتایج چند هفته اخیر این تیم گفت: تیم مس رفسنجان هفته به هفته روند بهتری پیدا می کند.

علیزاده: به محمد ربیعی و بازیکنان تیم ایمان داریم

به گزارش "ورزش سه"، در دو هفته گذشته ما مقابل دو تیم قدرتمند فوتبال ایران یعنی استقلال و گل گهر قرار گرفتیم که اتفاقا تیم گل گهر در حال حاضر با 10 امتیاز مقتدرانه صدرنشین جدول است. در هفته سوم نیز مس رفسنجان مقابل تیمی موفق به کسب یک امتیاز شد که این هفته تیم فولاد را در اهواز متوقف کرد. دیروز همه دیدند آلومنیوم اراک چه تیم سخت کوشی است. ما در همین سه هفته شایسته کسب نتایج بهتری بودیم اما حریفان ما رقبای کوچکی نبودند .


‎علیزاده که با رسانه باشگاه حرف زده، ادامه داد: در این چند بازی فرصت های خوبی برای گلزنی داشتیم که موفقیت آمیز نبودند اما تحلیل کادرفنی و عملکرد بازیکنان نشان می دهد که تیم ما کاملا در مسیر پیشرفت قرار دارد. ما به محمد ربیعی و بازیکنان تیم ایمان داریم و مطمئن هستیم هفته به هفته شرایط بهتر خواهد شد.

 


‎معاون فنی باشگاه مس رفسنجان در خصوص بازی روز چهارشنبه این تیم مقابل تراکتور گفت: این بازی هم بدون شک بازی سختی خواهد بود چون تراکتور هم تیم بزرگی است. به این تیم احترام می گذاریم اما ما می خواهیم در این دیدار سخت خانگی نتیجه خوبی بگیریم و تلاش می کنیم اولین برد فصل را بدست بیاوریم. هرچند این به معنای تحت فشار بودن تیم نیست اما با روند رو به رشد بازیکنان ما امیدوار به کسب نتیجه هستیم.

علیزاده در خصوص انتخاب تیم داوری جوان برای دیدار مقابل تراکتور گفت: می توانیم بگوییم که در سه هفته اول داوری بازی های ما خوب بود. یاسر همرنگ در بازی هفته گذشته مقابل آلومنیوم به همراه تیمش قضاوت بی نقصی داشت. شبیه اتفاقی که برای کوپال ناظمی در هفته دوم و دیدار مقابل گل گهر رخ داد. فقط در یکی، دو صحنه به نظر ما کمک اول او به خصوص روی گل اول گل گهر اشتباه کرد. البته که باشگاه هیچ اعتراضی انجام نداد. این بازی اما برای ما و تراکتور بازی مهمی است. ما از حضور داوران جوان در لیگ حمایت می کنیم و امیدواریم آنها تحت تاثیر هیچ اتفاقی قرار نگیرند و حتی اگر اشتباه سوت می زنند، این اشتباه یک اشتباه داوری ساده باشد. همچنین امیدواریم که تیم داوری جوان تحت تاثیر بازیکنان باتجربه حریف قرار نگیرد و قضاوت خوبی را انجام دهند.

دیدگاه‌ها