کد خبر : 1722695 | 11 آذر 1399 ساعت 18:48 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

الکس ساندرو:

یوونتوس فقط در نتیجه گیری موفق نبوده است

الکس ساندرو، مدافع برزیلی یوونتوس مدعی شد مشکل این تیم فقط عدم کسب نتایج درخشان است.

یوونتوس فقط در نتیجه گیری موفق نبوده است

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در هفته های اخیر به خصوص در سری آ نتایج پرفراز و نشیبی گرفته و سبک بازی این تیم نیز باعث رضایت هواداران پرشمار بیانکونری نشده است. انها فردا شب در لیگ قهرمانان به مصاف دیناموکیف خواهند رفت و الکس ساندرو در کنفرانس خبری قبل از این دیدار اعتراف کرد خود بازیکنان یووتنوس می دانند این تیم نیاز به پیشرفت بیشتر دارد.

 

الکس ساندرو گفت: "فقط در کسب نتایج مورد نظر موفق نبوده ایم. ما خوب کار می کنیم و در حال پیشرفت هستیم. وقتی در یوونتوس برنده نمی شوید، این مشکل ساز است، اما ما از شرایط آگاه هستیم. ما در مسیری صحیحی قرار داشته، می دانیم که در کجا باید پیشرفت کنیم.

 

1549214

 

من نیز شرایط بهتری نسبت به گذشته داشته و قادر به بازی کردن هستم. بسیاری از بازیکنان به خوبی آنچه مربی می خواهد را درک کرده اند و ما از نیاز تیم به پیشرفت آگاه هستیم. من امیدوارم فردا نمایشی خوب توام با تمرکز فراوان، مالکیت توپ و همچنین حرکات موفق بدون توپ را شاهد باشیم.

 

مصدومیت طولانی مدتی داشتم و شرایط سخت بود، اما حالا احساس خوبی دارم. هر مسابقه ای در لیگ قهرمانان دشوار است و باید همیشه مراقب باشید. ما مطمئن هستیم که این نیز یک مسابقه سخت خواهد بود. امیدوارم بتوانم به هم تیمی هایم کمک کنم، اما همه بازیکنان می خواهند ارزش خود را نشان دهند. یوونتوس همیشه می خواهد در همه مسابقات به فینال راه یافته و در هر دیداری پیروز شود. ما می دانیم که مسیر طولانی است و باید آماده باشیم."

دیدگاه‌ها