کد خبر : 1723076 | 13 آذر 1399 ساعت 12:19 | 11.3K بازدید | 1 دیدگاه

آرمین رهبر قائم مقام باشگاه ابومسلم:

ابومسلم اسم بزرگی دارد، اما همانند یک نوزاد است

قائم مقام باشگاه ابومسلم معتقد است که بایستی برای احیای دوباره این تیم، به مانند روزهای اوج‌گیری سیاه جامگان، همه مسئولان و هواداران در کنار یکدیگر قرار گیرند.

ابومسلم اسم بزرگی دارد، اما همانند یک نوزاد است

به گزارش "ورزش سه" آرمین رهبر درباره احیای دوباره ابومسلم و اخبار پیرامونی آن گفت: تمام کارهای باشگاه در مرحله مقدماتی قرار دارد. ابومسلم می‌خواهد پس از سال‌ها کارش را از صفر آغاز کند. کسانی که به ورزش علاقه دارند باید به این تیم کمک کنند. کمک‌ها فقط جنبه مالی ندارد. شرایطی باید مهیا شود تا خواسته تماشاگران فوتبال مشهد به بهترین شکل ممکن انجام شود. اسم ابومسلم بزرگ است، اما شرایط باشگاه همانند یک نوزاد نوپا است. تمام مجموعه‌ها در عین صبوری باید کمک کنند تا این نوزاد تکامل یابد.

 

قائم مقام باشگاه ابومسلم در توضیح هویت این باشگاه گفت: چه بخواهیم و چه نخواهیم ابومسلم هویت ورزش خراسان رضوی است و باید سعی کنیم این هویت را به چارچوب ورزش خراسان رضوی بازگردانیم. از اشتباهات گذشته درس بگیریم تا به بهترین شکل ممکن چراغ این باشگاه را مجددا روشن کنیم. روزهای حیاتی و مهمی در پیش داریم تا مقدمات تیم و کارهای زیربنایی را انجام دهیم.  

 

رهبر درباره حمای از بخش خصوصی گفت: خداراشکر چند سالی است که‌ این اتفاق در مشهد با حضور شورای شهر و شهردار این شهر رخ داده، اما هر کمکی که از سوی نهادهای دولتی شکل می‌گیرد، باید صرف زیرساخت‌ها شود. اگر مجموعه‌ای سر کار می‌آید باید توان مدیریتی داشته باشد که با کمک‌های اولیه دولتی بذر ساخت یک باشگاه را بکارد. امیداوریم این اتفاق در ابومسلم رخ دهد.

 

قائم مقام باشگاه ابومسلم با اشاره به شرایط فنی ابومسلم خاطرنشان کرد: در سال جاری در مرحله دوم لیگ دسته سوم کشور شرکت خواهیم کرد؛ سعید خانی و کمک‌هایش بازیکنان مورد نظر خود را شناسایی کرده‌اند. نباید فراموش کنیم پروسه کاشت در ورزش، طولانی مدت است. ابومسلم در یک افق سه ساله پا می‌گیرد و در یک افق پنج‌ساله به ثمر خواهد نشست.

دیدگاه‌ها