کد خبر : 1723336 | 15 آذر 1399 ساعت 09:40 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

زلاتان: تصمیم داشتم تابستان بازنشسته شوم

زلاتان ابراهیموویچ می‌گوید تصمیم گرفته بود در تابستانی که گذشت بازنشسته شود اما در نهایت در تصمیم خود تجدیدنظر کرده است.

زلاتان: تصمیم داشتم تابستان بازنشسته شوم

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی کهنه‌کار آث میلان می‌گوید تصمیم داشته در تابستانی که گذشت اعلام بازنشستگی کرده و با فوتبال خداحافظی کند اما در نهایت در این تصمیم خود تجدیدنظر کرده و برای یک فصل دیگر قراردادش با روسونری را تمدید کرده است.

 

زلاتان در این فصل هم نشان داده که در 39سالگی می تواند مثل بازیکنان بیست و چند ساله بدرخشد. او در فصل جاری در 10 بازی برای میلان 11 گل به ثمر رسانده و نقش مهمی در صدرنشینی روسونری در سری آ داشته است. میلان در حال حاضر با پنج امتیاز اختلاف نسبت به رقیب همشهری‌اش اینتر صدرنشین لیگ ایتالیا است.

 

1550293

 

زلاتان در گفتگویی با هم تیمی سابقش ماسیمو آمبروسینی برای شبکه اسکای ایتالیا گفت: " تیم ما تشنه موفقیت است و شور و شوق زیادی دارد. ما شرایط خوبی داریم. ولی نباید به دنبال هدف خاصی باشیم یا رویاپردازی کنیم. بهترین راه این است که بازی به بازی جلو برویم و در هر بازی فقط به همان مسابقه فکر کنیم. من البته برای خودم هدف دارم ولی می دانم که این تیم موفق می‌شود چون تیم خیلی جوانی است که آینده اش روشن است".

 

ابراهیموویچ در ادامه صحبتهایش گفت: " به جای پیوستن به تیمی که خودش در اوج است، اینکه آدم به تیمی منتقل شود که در اوج نیست و آن را به اوج برساند خیلی بهتر است. اگر من می‌ترسیدم با میلان قرارداد نمی‌بستم. در یونایتد هم اوضاع همین بود. می‌گفتند زلاتان خیلی پیر است و حتماً ناکام می‌شود. ده سال پیش من شرایط و غرور دیگری داشتم ولی امروز باتجربه تر شده ام. در جوانی شما خیلی احساساتی هستید ولی من حالا شرایط را بهتر درک می کنم".

 

1550292

 

زلاتان درباره تصمیمش به بازنشستگی گفت: " پیولی از من پرسید چکار می خواهی بکنی. گفتم نمی خواهم ادامه بدهم. دیگر بس است. خانواده من برایم مهم است. تا شش ماه اشکالی ندارد ولی حاضر نیستم یک سال دیگر بمانم. پیولی هم گفت به تصمیمت احترام می گذارم. ولی روز بعد که صحبت کردیم گفتم تصمیم گرفته ام بازنشسته شوم. اما بعد دوباره نظرم عوض شد و نمی خواستم بعد از چیزی افسوس بخورم. این بود که به میلان زنگ زدم و گفتم تصمیم گرفته ام ادامه بدهم".

 

 

دیدگاه‌ها