کد خبر : 1723528 | 15 آذر 1399 ساعت 22:26 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

برای بازی با پرسپولیس چه برنامه‌ای دارند؟

تقی‌پور: ممکن است شهرخودرو را آلوده کنیم

مربی تیم فوتبال ذوب آهن می‌گوید بیش از نصف بازیکنان این تیم به ویروس کرونا مبتلا شده اند و درخواست لغو این بازی را از مسئولان دارد.

تقی‌پور: ممکن است شهرخودرو را آلوده کنیم

به گزارش "ورزش سه"، تعداد کرونایی‌های تیم فوتبال ذوب‌آهن به 11 نفره رسیده است ولی سازمان لیگ اصرار به برگزاری بازی دارد و این در شرایطی است که اردوی شب قبل از بازی سبزپوشان لغو شده و رحمان رضایی که خودش هم مشکوک به ابتلا است، بازیکنانش را مرخص کرده است.


ابراهیم تقی پور بازیکن سابق پرسپولیس و دستیار این روزهای رحمان رضایی اما از اصرار سازمان لیگ و ایفمارک انتقاد دارد و در این زمینه در گفتگویی با "ورزش سه"، اینطور توضیح می‌دهد:« متاسفانه قانونی از قبل گذاشته‌اند که درست نیست. الان 45 درصد تیم ما مبتلا شده اند و اگر دوباره تست بگیریم، این تعداد افزایش پیدا خواهد کرد؛ چون بازیکنان با هم در تماس بوده اند و امکان ابتلای آنها وجود دارد.»


تقی پور ادامه داد: در تست دوباره ای که گرفتیم، 11 نفر کرونایی در تیم ما وجود دارد. سوال من این است که آیا سلامت بازیکنان اهمیت دارد یا فقط به برگزار شدن بازی‌ها اهمیت می‌دهند.»


او سپس با اشاره به مخالفت هراتیان رئیس ایفمارک حرف هایش را از سر گرفت و گفت:« خانم هراتیان اگر در ایفمارک نصف بیشتر پرسنلی که دارند، کرونا بگیرند، باز می گوید بیایند و کار کنند.»


تقی پور در ادامه به نقل قولی از هراتیان اشاره کرده و افزود:« ایشان گفته‌اند شاید بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن در جشن و شادی کرونا گرفته اند! این حرف هیچ سندیتی ندارد و اصلا حرف من این است که شاید از داوران گرفته باشیم. هفته قبل ما با صنعت نفت هم بازی کردیم که پس از بازی تماشاگران این تیم وارد زمین شدند و خوشحالی می کردند. ما بدون ماسک مجبور بودیم از کنار آنها رد شویم و شاید هم از آنجا این بیماری به بازیکنان تیم منتقل شده است.»


مدافع میانی سابق پرسپولیس، استقلال و ذوب آهن ادامه داد:« از 18 بازیکن تیم ما، 11 بازیکن کرونا گرفته اند. اگر پرسپولیس و بازیکنان اصلی این تیم مثل امیری، رسن، نعمتی، نوراللهی و .. کرونا گرفته بودند، یا بازیکنان استقلال به این ویروس مبتلا شده بودند، باز هم همین تصمیم گرفته می شد؟!.»


بخش بعدی حرف های تقی پور در مورد سلامت بازیکنان و مربیان ذوب آهن و همینطور تیم حریف شهر خودرو بود و اضافه کرد:« سلامت ما مربیان و سایر بازیکنان در خطر است.  الان بازیکنانی که داریم همه مشکوک هستند. اگر فردا این بازیکنان بازی کنند و ویروس به تیم شهرخودرو و بازیکنان این تیم منتقل شود، چه کسی پاسخگو خواهد بود؟ ما هفته بعد با پرسپولیس بازی داریم که باید در فینال آسیا بازی کند و اگر یک نفر از این تیم به کرونا مبتلا شود، با شرایط سختی مواجه می شوند. برای این بازی چه فکر و برنامه ای دارند؟ الان شهرها را به خاطر این ویروس تعطیل کرده‌اند، ولی حاضر نیستند یک مسابقه را تعطیل کنند؟!

 

دیدگاه‌ها