کد خبر : 1724405 | 19 آذر 1399 ساعت 22:10 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجرانی: به آینده ابومسلم خوش‌بین هستم

صبح امروز با برگزاری جلسه هیات مدیره به صورت مجازی، مدیرعامل باشگاه ابومسلم تغییر کرد.

مهاجرانی: به آینده ابومسلم خوش‌بین هستم

به گزارش "ورزش سه" صبح امروز جلسه‌ای فوق‌العاده به صورت مجازی با حضور اعضای هیات مدیره با موضوع بررسی استعفای مدیرعامل برگزار شد؛ در این جلسه، عباسی با توضیح آخرین شرایط درخواست مجدد خود را از اعضای هیات مدیره جهت پذیرش استعفای خود داشت که این مهم مورد موافقت اعضا قرار گرفت و از زحمات ایشان تقدیر و قدردانی شد؛ پس از آن اعضا بر انتخاب سریع شخص جایگزین در راستای جلوگیری از اخلال در روند فعالیت باشگاه، تاکید نمودند و در پایان این جلسه نیز، با نظر اکثریت آرا، سید هاشم حسینی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه ابومسلم انتخاب شد.

 

حشمت مهاجرانی رئیس هیات مدیره باشگاه ابومسلم درباره تغییرات مدیریتی گفت: آقای عباسی باعث شدند تا دوباره این تیم سر پا شود و روی پای خود بایستد و تنها کسی که به تنهایی در این سال‌ها نگذاشت نام ابومسلم از بین برود، ایشان بودند و تمام بار این کار را به دوش کشیدند. روزهای خوب و روزهای بد داشتند، انسان نمی‌تواند آن مسائل را فراموش کند. بدون حضور ایشان بدون‌تردید این کار شکل نمی‌گرفت و قطعا از تجربه ایشان در ادامه بهره خواهیم برد. ایشان با بررسی شرایط به این جمع‌بندی رسیدند که نمی‌توانند در خدمت باشگاه در کسوت مدیرعاملی باشند و ما نیز به این تصمیم ایشان با توجه به این‌که هم به نفع خودشان بود و هم به نفع تیم، احترام گذاشتیم. آقای حسینی نیز از چهره‌های شناخته شده ورزش ما هستند که واقعا از انتخاب ایشان بی‌نهایت خوشحالم و به آینده باشگاه با حضور ایشان در رأس هرم مدیریتی، بسیار خوش‌بین هستم.

 

محمدرضا عباسی مدیرعامل مستعفی باشگاه نیز در گفتگویی کوتاه گفت: من 50 سال است که هوادار ابومسلم بوده و هستم و حالا هم انشالله در قامت یک هوادار در کنار باشگاه خواهم ماند؛ هدف در این دوره این بود که بتوانم کلنگِ اول احیای دوباره باشگاه را بر زمین بزنم و با همت و پشتکار دوستان خوبم در هیات مدیره و دیگر ارکان ساختاری باشگاه، فعالیت‌ها پر قدرت ادامه پیدا خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها