کد خبر : 1724645 | 21 آذر 1399 ساعت 12:02 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

PSG ستاره مغضوب مورینیو را جذب می‌کند

باشگاه فرانسوی PSG در ماه ژانویه برای انتقال قرضی دله آلی ستاره ناراضی تاتنهام اقدام خواهد کرد.

PSG ستاره مغضوب مورینیو را جذب می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی دیلی میل مدعی شد باشگاه فرانسوی PSG امسال در ماه ژانویه برای انتقال قرضی دله آلی ستاره انگلیسی تاتنهام اقدام خواهد کرد.

 

1552395

 

این خبر در حالی منتشر می‌شود که رفتار دیروز دله آلی در جریان پیروزی 2-0 تاتنهام مقابل آنتورپ خبرساز شد. دله آلی که از سوی مورینیو روی نیمکت تاتنهام نشانده شده بود وقتی متوجه شد که مورینیو همه تعویضهای مجاز خود را انجام داده و او مسلماً مقابل تیم بلژیکی بازی نمی کند با عصبانیت نیمکت تیمش را ترک کرده و به رختکن تاتنهام رفت.

 

مورینیو سرمربی تاتنهام البته در پایان بازی سعی کرد حرکت دله آلی و حرکتش را کم اهمیت قلمداد کند و گفت وقتی یک بازیکن کم به میدان فرستاده می‌شود ناراحتی اش طبیعی است.

 

1552393

 

باشگاه PSG در تابستانی که گذشت هم برای جذب قرضی دله آلی تلاش کرد ولی موفق نشد. اما حالا که مشخص شده ستاره انگلیسی در برنامه های ژوزه مورینیو جایگاهی ندارد فرانسوی ها بار دیگر به جذب او امیدوار شده اند.

 

آخرین باری که دله آلی با پیراهن تاتنهام به میدان رفته به اولین بازی فصل جاری لیگ برتر برمی گردد. در آن روز که تاتنهام به مصاف اورتون رفت و شکست خورد دله آلی در میانه بازی به عنوان یار تعویضی وارد میدان شد.

 

 

دیدگاه‌ها