کد خبر : 1724882 | 22 آذر 1399 ساعت 17:20 | 200.8K بازدید | 46 دیدگاه

این بار فریاد بر اثر شکستگی مچ پا؛

مصدومیت دلخراش محسن ربیع‌خواه (عکس)

هافبک آلومینیوم و بازیکن سابق پرسپولیس امروز در همان دقایق ابتدایی بازی دچار مصدومیتی سنگین شده و از ناحیه مچ پا دچار شکستگی شد.

 مصدومیت دلخراش محسن ربیع‌خواه (عکس)

به گزارش"ورزش سه"، محسن ربیع خواه هافبک میانی سابق پرسپولیس که در این فصل در تیم آلومینیوم اراک بازی می کند در دقیقه 5 بازی امروز تیمش برابر پیکان روی یک صحنه دچار مصدومیت شد. در این صحنه ربیع خواه و علیرضا کوشکی بازیکن تیم پیکان برای یک توپ در میانه زمین باهم تکل زدند اما ربیع خواه روی این صحنه به شدت آسیب دید.


مصدومیت ربیع خواه به شکلی بود که صدای فریادش در ورزشگاه خالی شهرقدس پیچیده بود که حتی به پزشکان آلومینیوم هم اجازه نمی داد تا به پای مصدومش دست بزنند.

 

با اینحال پزشکان چند دقیقه ای را در زمین روی پای مصدوم ربیع خواه کار کردند تا بتوانند او را در شرایط ایمن از زمین خارج کنند.

 

ربیع خواه بعد از خروج از زمین، چند دقیقه ای هم کنار زمین مشغول مداوا بود و سپس با آمبولانس از ورزشگاه خارج شده و به بیمارستان رفت. دقایقی پس از پایان بازی پزشک تیم آلومینیوم اراک اعلام کرد محسن ربیع خواه از ناحیه مچ پا دچار شکستگی شده است. هنوز مدت دوری ربیع خواه مشخص نیست اما گاهی شکستگی مچ پا موجب می شود تا بازیکن شش ماه از میادین دور باشد. اتفاقی که می تواند این فصل را هم برای این بازیکن تقریبا تمام کند.

 

محسن ربیع خواه در دوران فوتبالش چند مصدومیت سنگین را تجربه کرده است. یک بار در تراکتور و یک بار در پرسپولیس او از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شده و دوری طولانی مدت را تجربه کرده است.
 


 

 

1552701

 

1552702

1552698

 

هافبک دفاعی 32 ساله این فصل آلومینیوم در فصل های گذشته سابقه پوشیدن پیراهن تیم های پاس همدان، تراکتور و پرسپولیس را دارد. او با پرسپولیس افتخارات زیادی از جمله چند قهرمانی در لیگ برتر و یک فینال آسیا را تجربه کرده است.

 

دیدگاه‌ها