کد خبر : 1725426 | 24 آذر 1399 ساعت 18:14 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

همیشه در دربی‌ها گل می‌زنم؛

قنبری: شجاعی هم در جوانگرایی مثل منصوریان است

محمد قنبری زننده تک گل تیم فوتبال تراکتور در دربی تبریز مقابل ماشین سازی بود.

قنبری: شجاعی هم در جوانگرایی مثل منصوریان است

به گزارش "ورزش سه"، محمد قنبری در دربی تبریز از دقیقه 75 با تصمیم مسعود شجاعی وارد زمین شد و توانست در وقت های اضافی زننده گلی سه امتیازی برای تیمش باشد.
این بازیکن که فصل گذشته در تیم دسته اولی خوشه طلایی درخشید و یکی از خریدهای تراکتور در پنجره تابستانی لقب گرفت، در گفتگویی با "ورزش سه" در خصوص بازی دربی بیان کرد: بازی سختی بود. تیم ماشین سازی آمده بود ببرد و خودش را از پایین جدول جدا کند. همه از تراکتور انتظار قهرمانی دارند و خدا را شکر مزد زحماتمان را گرفتیم و سه امتیاز برای ما شد.


بازیکن ارومیه ای تیم فوتبال تراکتور در مورد گلزنی در دربی بیان کرد: خدا را شکر بله. من در دربی ها خوب گل می زنم. پارسال در دربی اراک گل زدم و امسال هم در تبریز.


قنبری که در مقابل ماشین سازی چهارمین بازی خود را در تیم تراکتور انجام داد، در مورد خروج منصوریان و حضور شجاعی به عنوان سرمربی تیم بیان کرد: خب آقای منصوریان مربی جوانگرایی بود و برای من و امثال من خیلی خوب بود. البته آقای شجاعی هم نشان داد که به جوان ها اعتقاد دارد. ایشان چندین سال مربی تیم ملی بوده است و با مربیان بزرگی در سال های متمادی فوتبالش کار کرده و تجربیات زیادی دارد. دستیار ایشان آقای نیکبخت هم تجربیات زیادی دارد. ایشان هم مربی خیلی بادانشی است. این هفته تمرینات خیلی خوبی را برای مالکانه بازی کردن پشت سر گذاشتیم و خدا را شکر نتیجه گرفتیم.


بازیکن تراکتور در مورد دیدار بعدی تیمش برابر پیکان اضافه کرد: هر بازی برای ما حکم فینال را دارد. پیکان سرمربی با تجربه ای دارد و بازی سختی در پیش خواهیم داشت ولی برای سه امتیاز بازی خواهیم کرد.


او در پایان گفت: این برد را به مادرم و هواداران تراکتور تقدیم می کنم.

دیدگاه‌ها