کد خبر : 1725531 | 25 آذر 1399 ساعت 13:09 | 58.7K بازدید | 1 دیدگاه

نماینده ایران زیر ذره‌بین هواخواهان اولسان

مشکلات پرسپولیس زیر ذره‌بین سایت کره‌ای

پرسپولیس ایران در فینال لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف اولسای هیوندای برود و این یک بازی سخت برای نماینده فوتبال کره به حساب می آید.

مشکلات پرسپولیس زیر ذره‌بین سایت کره‌ای

 

به گزارش"ورزش سه"، تیم های پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان 2020 شنبه در ورزشگاه الجنوب شهر دوحه پایتخت قطر به مصاف همدیگر می روند.


یک سایت کره ای  در گزارشی در ارتباط با پرسپولیس حریف اولسان نماینده این کشور نوشت:" پرسپولیس تیمی است که چهار سال متوالی قهرمان لیگ خلیج فارس لیگ برتر فوتبال ایران شده است."


در ادامه آمده است:" در بازی های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب که در سپتامبر گذشته برگزار شد پرسپولیس با 4 پیروزی متوالی توانست به فینال رقابت ها برسد. پرسپولیس تیمی است که به طور خاص سازماندهی دفاعی قدرتمندی را از خودش به نمایش گذاشته به طوری که این تیم در 4 بازی که 4 برد پیاپی در لیگ قهرمانان و از جمله برابر السد تیم قدرتمند میزبان داشت تنها یک گل و از روی نقطه پنالتی دریافت کرد.


این تیم در رقابت های لیگ برتر ایران نیز در 4 مسابقه دو برد و دو مساوی به دست آورد و هیچ گلی را دریافت نکرده است.  


با اینحال در آستانه بازی با اولسان اتفاق های بدی هم برای این افتاده است. اول از همه عیسی آل کثیر مهاجمی که چهارگل در لیگ قهرمانان و بیشترین گل را در این تیم در رقابت ها به ثمر رساند مقابل اولسان نمی تواند بازی کند.

 

1553783

 


آل کثیر بعد از گلزنی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل پاختاکور ازبکستان در ماه اکتبر، توسط ای اف سی به دلیل رفتار شائبه برانگیز نژادپرستانه که چشمهایش را با دو دست بعد از گلزنی می کشید ، محروم شد.
علاوه بر این احسان پهلوان هافبک کلیدی و وحید امیری مهاجم ملی پوش این تیم به دلیل محرومیت در فینال حضور ندارند.


یکی دیگر از مشکلات پرسپولیس علاوه بر نبود این بازیکنان این است که این تیم نتوانست در لیگ داخلی ایران بعد از بازی برابر شهرخودرو در سی ام ماه گذشته دیگر بازی کند. آن ها قرار بود در روز ششم (دسامبر) به مصاف نساجی و در روز 12 دسامبر نیز به مصاف ذوب آهن بروند. اما به دلیل تشدید شیوع ویروس کرونا در ایران این دیدارها به تعویق افتاد.


پرسپولیس که حدود سه هفته است از میادین جدی مسابقه دور است می تواند از نظر قدرت بدنی شرایط خوبی داشته باشد اما از نظر فرم بازی می تواند وضعیتش نگران کننده باشد.


نمونه مشابهش بازیکنان تیم سوآن اف سی که برای بازی در پلی آف کی لیگ 1 که 29 نوامبر گذشته برگزار شد سه هفته استراحت کردند اما این تیم از نظر حس و شرایط مسابقه مشکل داشت و در نهایت به تساوی یک ، یک رسید.
از طرف دیگر اولسان حدود 5 روز پس از بازی نیمه نهایی مقابل ویسل کوبه (ژاپن) فرصت دارد تا از نظر جسمی بتواند شرایطش را بازیابی کند. علاوه بر این اولسان برای این مسابقه هیچ محرومی ندارد و می تواند از تمام نیروهایش استفاده کند.

دیدگاه‌ها