کد خبر : 1725848 | 27 آذر 1399 ساعت 01:21 | 48.7K بازدید | 2 دیدگاه

صدرنشین در نوکمپ باخت

بارسلونا 2-1 سوسیداد؛ 3 امتیاز به قیمت طلا

بارسا در دیداری بسیار دشوار و در شبی که سوسیداد شایسته یک امتیاز بود، توانست به پیروزی با ارزشی دست پیدا کند.

بارسلونا 2-1 سوسیداد؛ 3 امتیاز به قیمت طلا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در نوکمپ میزبانی از رئال سوسیداد صدرنشین لالیگا را برعهده داشت. سوسیداد بیش از دو دهه در ورزشگاه اختصاصی بارسا پیروز نشده بود و بسیاری اعتقاد داشتند اگر قرار باشد این طلسم شکسته شود، می تواند همین امشب باشد.

بارسا با دو بازی کمتر از سوسیداد در رده هشتم قرار داشت و پس از برتری بر لوانته، توانسته بود روحیه مضاعف بگیرد.

 

 

1554210

 

 

بارسلونا بازی را بهتر شروع کرد و چندین بار نیز موقعیت های نصفه و نیمه ای ایجاد کرد اما دقیقه 28 دروازه اش را باز شده دید.

پورتو از سمت راست، پاسی عرضی به تیر دوم فرستاد تا ویلیام ژوزه بدون مزاحم دروازه خالی را باز کند.

 

1554216

 

2 دقیقه بعد بارسا گل تساوی را زد. ناچو مونرئال می توانست به راحتی یک ضربه کرنر تقدیم بارسا کند ولی توپ را از دست داد تا گریزمان در سمت چپ آلبا را صاحب توپ کند و او هم با یک ضربه پای راست زیبا توپ را وارد دروازه کرد.

 

 

1554217

 

 

دقیقه 37 بازی آنتوان گریزمان تا یکقدمی گلزنی رفت ولی ضربه او به تیر عمودی برخورد کرد. یک دقیقه بعد برایثویت در مصاف تک به تک آسمان را نشانه رفت.

 

1554209

 

بارسا که تیم بهتر میدان بود، دقیقه 42 به گل رسید. پاس عرضی آلبا پس از برخورد به پای مدافع سوسیداد، مقابل فرانکی دی یونگ قرار گرفت و از شش قدم دروازه را باز کرد. کمک داور ابتدا پرچم زد ولی یک دقیقه بعد، وی ای آر صحت گل را تایید کرد تا بارسا این نیمه را با پیروزی 2-1 به رختکن برود.

 

1554212

 

 

بارسا نیمه دوم را هم بهتر شروع کرد و یک ربع نیز فشار خوبی برای زدن گل سوم ایجاد کرد که ثمری نداشت. شاید اگر آنتوان گریزمان با دقت تر کار می کرد، بارسا می توانست حاشیه امنیتی خوبی ایجاد کند.

 

 

1554232

 

 

او یک بار در دو قدمی دروازه خالی توپ را به بدن دروازه بان کوبید و به فاصله اندکی در مصاف تک به تک نتوانست ضربه مناسبی بزند و دروازه بان توپ را راهی کرنر کرد.

 

 

1554214

 

 

سوسیداد از دقیقه 60  بازی را در اختیار گرفت و حملات جسته و گریخته ای روی دروازه داشت که با بی دقتی از دست رفتند. در یک صحنه ایزاک با تراشتگن تک به تک شده بود ولی پدری از راه دور با دوندگی شگفت انگیزی خود را به محوطه جریمه رساند و توپ را از مقابل پای ایزاک به کرنر فرستاد.

 

 

1554231

 

 

دقیقه 85 بازی تراشتگن بهترین بخت سوسیداد را بی اثر کرد. او در دو واکنش عالی ابتدا شوت ویلیلان را برگشت داد و سپس ضربه ریباند ایزاک را با پا راهی کرنر کرد تا بارسا همچنان 2-1 برنده باشد.

حملات سوسیداد در ادامه بازی نتیجه ای نداشت و در نهایت بارسا 2-1 برنده میدان شد.

دیدگاه‌ها