کد خبر : 1726079 | 28 آذر 1399 ساعت 13:45 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

مارتین کیون

آرتتا مثل آرسن ونگر شایسته احترام است

مارتین کیون اسطوره آرسنال می‌گوید همانطور که زمانی همه خواهان اعتماد به آرسن ونگر بودند حالا میکل آرتتا شایسته چنین اعتمادی است.

آرتتا مثل آرسن ونگر شایسته احترام است

به گزارش "ورزش سه"، مارتین کیون ستاره سابق آرسنال خواهان صبور بودن باشگاه و هواداران در قبال میکل آرتتا سرمربی این تیم شد و گفت همانطور که زمانی همه آرسنالی‌ها یکصدا خواهان اعتماد کردن به آرسن ونگر بودند حالا میکل آرتتا شایسته چنین اعتمادی است.

 

1550383

 

درحالیکه آرسنال از شروع فصل جاری تا این لحظه بدترین شروع خود در تاریخ لیگ برتر را رقم زده میکل آرتتا بیش از هر زمان دیگری تحت فشار قرار دارد و صحبت از اخراج او کم کم در محافل نزدیک به آرسنال شنیده می‌شود.

 

مارتین کیون ستاره سابق آرسنال در این باره گفت: " به نظرم الان زمان مضطرب شدن نیست. آرتتا نشان داده که می‌تواند پیروز شود. زمانی بود که همه می‌گفتند به ونگر اعتماد کنید. حالا آرتتا شایسته چنین اعتمادی است. آرتتا می‌خواهد در تیم تغییرات ایجاد کند و وقتی چیزی را تغییر می‌دهید اول باید چند قدم به عقب بردارید تا بعد بتوانید حرکت به سمت جلو را شروع کنید".

 

1550961

 

اسطوره آرسنال در ادامه گفت: " در اینکه اعتماد هوادار به آرتتا با این نتایج ضعیف به شدت آسیب دیده حرفی نیست و به همین خاطر است که آرسنال روزهای سختی را می‌گذراند. باید از آرتتا حمایت شود. من وقتی دیدم ادو از سرمربی تیم حمایت کرد واقعاً خوشحال شدم. او باید زودتر از اینها درباره میکل صحبت می‌کرد. معتقدم اگر هفته آینده معجزه‌ای می‌شد و هواداران می‌توانستند به استادیوم بیایند از سرمربی حمایت می‌کردند".

 

 

دیدگاه‌ها